کد خبر: ۸۹۴۴۵۸
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

گلسازترین بازیکن استقلال یک مدافع است

مدافع کناری استقلال گلسازترین بازیکن آن‌ها در این فصل لیگ برتر است.
گلسازترین بازیکن استقلال یک مدافع است
آفتاب‌‌نیوز :

ابولفضل جلالی در بازی با ملوان هرچند در کار‌های دفاعی عملکرد خوبی نداشت، اما تک گل استقلال با نفوذ این بازیکن و پاس خوب او به ثمر رسید تا استقلال از یک شکست خارج از خانه فرار کند و یک امتیاز مهم مقابل تیم آماده در ورزشگاه مملو از تماشاگر سن‌سیروس کسب کند.

جالی در این فصل یکی از گلسازترین بازیکنان استقلال بوده و با حضور پررنگ در خط حمله خودش را در موقعیت گلزنی یا خلق موقعیت گل قرار می‌دهد و به واسطه همین موضوع در این فصل لیگ برتر تاکنون ۴ پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

مدافع کناری آبی‌ها سرعت و قدرت حمل توپ بالایی دارد و در بازی با ملوان هم این کار را بار‌ها انجام داد و در صحنه گل استقلال در نزدیکی محوطه جریمه قرار داشت و در حالی که گارد شوت و ضربه به دروازه گرفته بود با فرار سریع ماشاریپوف در عمق تصمیم گرفت او را صاحب موقعیت کند و این بازیکن هم با ضربه بغل پا توپ را به گل تبدیل کرد، جلالی و ماشاریپوف بعد از گل تساوی استقلال خوشحالی جالبی با یکدیگر انجام دادند تا مشخص شود او خیلی زود با این بازیکن رابطه صمیمانه پیدا کرده است.

او پاس گل‌هایی که در بازی با صنعت نفت، تراکتور، نساجی و ملوان برای استقلال ثبت کرده در کنار مهدی مهدی‌پور حضور دارد و گلسازترین بازیکن استقلال در جریان مسابقه است.

جواد نکونام در این فصل در ۱۴ مسابقه از او به عنوان بازیکن ثابت استفاده کرده است و جعفر سلمانی گزینه دوم او برای پست دفاع چپ است و جلالی با عملکردی که داشته جایگاه خود را تثبیت کرده است، البته در این مسابقه با توجه به نفوذ‌های پیاپی فضای پشت او خالی مانده بود و آرمین سهرابیان روز سختی را تجربه کرد و استقلال از همان فضای خالی گل دریافت کرد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین