کد خبر: ۹۰۶۵۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۵

اعلام آمادگی دانشگاه های ایران برای پذیرش دانشجویان معترض آمریکایی: هزینه تحصیل رایگان است!

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی اعلام کرد آمادگی بورسیه و آموزش زبان فارسی به دانشجویان و اساتید آمریکایی معترض حامی فلسطین را دارد.
اعلام آمادگی دانشگاه های ایران برای پذیرش دانشجویان معترض آمریکایی: هزینه تحصیل رایگان است!
آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که در ایران معمولا با اعتراضات دانشجویی برخوردهای تندی از جمله تعلیق، اخراح و یا تبعید و بازداشت می شود، حالا برخی مدافعان این برخوردها حامی اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا شده اند.

عبداله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: این اتفاق، اتفاق بی سابقه و میمونی است که بیداری واقعی در فضای دانشگاهی را نشان می‌دهد. با توجه به اتفاقاتی که افتاده دانشگاه علامه طباطبائی هم آمادگی دارد سوابق تحصیلی استادان و دانشجویان علوم انسانی دانشگاهیان آمریکایی که اخراج شده را برای پذیرش بررسی کند. 

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی اضافه کرد: ما حتی آمادگی داریم از این افراد برای حضور در مجامع علمی دانشگاه دعوت کنیم تا از ارزیابی و تجربیات شان از اتفاقاتی که در کشور‌های اروپایی و آمریکایی رخ می‌دهد استفاده کنیم. 

معتمدی در ادامه گفت: اگر رشته تحصیلی این افراد با رشته تحصیلی دایر در دانشگاه علامه طباطبائی مطابق باشد آمادگی داریم به این دانشجویان بورس تحصیلی ارائه کنیم و حتی آمادگی آموزش زبان فارسی از طریق وبینار و فضای مجازی در دوره‌های معینی به آن‌ها داریم تا با زیان فارسی آشنا شوند. 

رئیس دانشگاه شهید بهشتی نیز گفت: دانشجویانی که به دلیل اعتراض به صهیونیست‌ها از دانشگاه‌های اروپا و آمریکا اخراج شده‌اند را پذیرش می‌کنیم.

وی افزود: برای این دانشجویان بورسیه تحصیلی در نظر گرفته‌ایم و هزینه آموزش، خوابگاه و اسکان را به طور کامل تقبل می‌کنیم. 

رئیس دانشگاه علم و صنعت هم گفت که دانشجویان امریکایی اخراجی حامی فلسطین را با شرایط و تسهیلاتی که در کشور خودشان داشتند، پذیرش می‌کند.

علی خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه جامعه ایرانی اسلامی به معنای واقعی به محیط علم و عالم اهمیت می‌دهد و حرف‌های ما شعار نیست، می‌گوید که در سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌های ما دچار بحران شد، ولی هیچ نیروی نظامی داخل دانشگاه نشد و هیچ دانشجویی آسیب ندید، اما ببینید در آمریکا چه خبر است.

وی عنوان می‌کند که درب دانشگاه‌های ایرانی به روی تمام افرادی که در دانشگاه‌های آمریکا محروم از تحصیل یا تعلیق شدند، باز است و هزینه تحصیل این دانشجویان رایگان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
0
23
اونا اگه بيان اينجا ميخوان با شلوارك و نيم تنه برن دانشگاه ابجو خورهاى قهارى هم هستند بعدشم هر شب كلوپ و دانسينگ شون برأهه ممكنه كه يهويى از اون كارهايى كه در دانشگاههاى خودشون انجام ميده و هيچ كس نگاهشون نمى كنه و در دانشگاههاى ما نماد فساد و بى حيايى است انجام بدن و برادران و خواهران دانشجو ى خود جوش ببينند و جوش بيارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
0
20
لوس بازی ...شروع شد....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین