کد خبر: ۹۰۷۹۹۶
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲

اتفاق مهم در باشگاه پرسپولیس؛ تمدید با اوسمار امکان‌پذیر است

با وجود تغییر مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس اعضای هیئت مدیره دو باشگاه دستخوش تغییر نشده‌اند و می‌توانند بر اساس مصوبات قبلی کار را پیش ببرند.
اتفاق مهم در باشگاه پرسپولیس؛ تمدید با اوسمار امکان‌پذیر است
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی رضا درویش در سمت مدیرعامل پرسپولیس ماند، اما علی خطیر به دلیل عدم تبعیت از دستور روسای جدید در توزیع ۸۰ میلیارد تومانی که در اختیار وی قرار گرفته بود، جایگاهش را به یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره یعنی فرشید سمیعی داد.

تکلیف کادر فنی در استقلال مشخص است. از آنجایی که جواد نکونام قرارداد سه ساله امضا کرده بود، نیاز به مذاکره و قرارداد جدید ندارد، اما قرارداد اوسمار تا پایان فصل است و برای تدوام همکاری این قرارداد باید تمدید شود.

جالب اینکه رضا درویش برای تمدید قرارداد اوسمار از اعضای هیئت مدیره اختیار تام گرفته است، اما تا به امروز این کار را انجام نداده است. به نظر او منتظر مانده تا ببیند در پایان فصل پرسپولیس چه جایگاهی را در جدول رده بندی لیگ برتر به دست خواهد آورد. قهرمان می‌شود یا لیگ برتر. از سویی شاید رضا درویش منتظر است، نظر اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه را هم در نوع همکاری با اوسمار اعمال کند.

البته طبیعی است باشگاه پرسپولیس در تمدید قرارداد اوسمار تعجیل به خرج ندهد. به این خاطر که اوسمار خود برای ادامه همکاری با باشگاه پرسپولیس ابراز تمایل کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین