جزئیات جریمه بی حجابی اعلام شد / نماینده مجلس: ۱۰ درصد جامعه بی حجاب هستند که اکثرا جوگیرند!

جزئیات جریمه بی حجابی اعلام شد / نماینده مجلس: ۱۰ درصد جامعه بی حجاب هستند که اکثرا جوگیرند!

«در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله اول را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.»
سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه  حجاب پابرجاست

سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست

سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح ساماندهی بازار زمین مسکن و اجاره‌بها از سال گذشته در رفت‌وآمد بین مجلس و شورای نگهبان بود که در نهایت این طرح خلاف موازین شناخته نشد و مورد تأیید قرار گرفت.
آقای علم الهدی! برای دفاع از حجاب از زن باده نوشی مثل منیژه دفاع می‌کنید؟
جامعه، مومی در دستان صاحبان قدرت نیست تا آن را به هر شکل که خواستند، درآورند

آقای علم الهدی! برای دفاع از حجاب از زن باده نوشی مثل منیژه دفاع می‌کنید؟

وقتی برای دفاع از حجاب، پای زن باده‌نوشی مثل منیژه به میان می‌آید، یعنی جناب علم‌الهدی هم واقف‌اند که برای دفاع از حجاب باید به سراغ شخصیت‌هایی تازه و غیراسلامی رفت و همین نشانۀ تحولی اساسی در جامعۀ ایران است که انکار می‌شود. در سخنان علم‌الهدی، نکتۀ فرعی نادرستی هم وجود دارد و آن اینکه وی منیژه را "یک زن فرهیخته و ایرانی" توصیف کرده؛ در حالی که منیژه تورانی بوده است. او دختر دشمن بزرگ ایران، یعنی دختر افراسیاب – پادشاه توران – بود!
ضرغامی: امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمی‌شناسند
اگر مطهری امروز در میان ما بود، نسخه موثری برای حفظ دین می‌نوشت

ضرغامی: امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمی‌شناسند

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در رشته توییتی نوشت: سالگرد شهادت مطهری به سکوت گذشت. خوارج صفتان فرقان، اندیشمند یگانه‌ای را از ما گرفتند که اگر امروز در میان ما بود، نسخه‌ی موثری برای حفظ دین می‌نوشت. با همان نگاهی که در مجله مبتذل زن روز آن دوران نوشت.
یک مکالمه بیسیمی با عراقی‌ها درباره صدام

یک مکالمه بیسیمی با عراقی‌ها درباره صدام

چیزی طول نکشید که سروکله تانک‌ها و نفربر‌های عراقی روی جاده آسفالت پیدا شد. ما حتی با آرپی‌جی هم از پس آن‌ها برنمی‌آمدیم؛ آرپی‌جی به تانک‌ها می‌خورد، کمانه می‌کرد؛ اما بچه‌ها ناامید نمی‌شدند و با نارنجک ادامه می‌دادند تاکمی سرعت پیشروی تانک‌ها را بگیرند. ما باید چند روز مقاومت می‌کردیم تا بقیه یگان‌ها به ما الحاق شوند و پاتک را جواب دهیم.
ناکارآمدی و بی توجهی به مشکلات مردم موجبات نارضایتی اقشار مختلف را پدید آورده است

جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است

جنتی گفت: اتفاقات اخیر در مورد امام جمعه تهران و نادیده گرفتن تخلفات ایشان که نوعی دهن کجی به مردم یکی از این موارد است و ده‌ها مورد دیگر نیز از تخلفات و موارد غیر قانونی وجود دارد که با آن برخوردی صورت نگرفته است.