کد خبر: ۱۰۱۶۳۴
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۵
سي و يكم خرداد ماه از ساعت 14 تا 16 برگزار مي شود؛

نشست تخصصي صادرات برق در مركز تحقيقات استراتژيك

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کشور ایران به لحاظ وجود منابع انرژی از جمله مهم‌ترین کشورهای جهان می‌باشد. منابع فسیلی فراوان نفت و گاز به‌همراه پتانسیل انرژی خورشیدی کشور ما را در موقعیت ممتازی قرار داده است. 

موضوع صادرات انرژی برق که به منزله تبدیل انرژی فسیلی به برق و صادرات آن می‌باشد مدتی است که در محافل علمی و صنعتی و اقتصادی مطرح می‌باشد و مطالعات مختلف انجام شده در این رابطه بعضاً نتایجی را به‌همراه داشته است که ضرورت توجه، تعمیق و جمع‌بندی مناسب را مطرح می‌نماید. 

به‌همین منظور معاونت پژوهش‌های اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع نشخیص مصلحت نظام نشست تخصصی‌ای به مدت دو ساعت تحت عنوان «سیاستهای صادرات برق» را از ساعت 14 تا 16 روز دوشنبه مورخ 31/3/89 در محل سالن همایش آفتاب برگزار می‌نماید. 

هدف از برگزاری این نشست تخصصی مشخص نمودن مزایای صادرات برق برای کشورو الزامات توسعه آن می‌باشد. 

این نشست تخصصی در گروه اقتصاد انرژی مرکز تحقیقات استراتژیک زیر نظر جناب آقای دکتر مسعود درخشان برنامه‌ریزی شده و جمعی از خبرگان انرژی و برق کشور از جمله آقایان مهندس مسعود حجت، دکتر سعداله روحی لاریجانی، دکتر حسن منصف، مهندس بهمن مسعودی و دکتر قره گزلو به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و در پایان به سؤالات حاضران پاسخ داده خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین