کد خبر: ۱۰۲۵۳
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۵:۱۳

موسوی تبریزی: مخالفین دیروز انقلاب مدافعین امروز شده اند

آفتاب‌‌نیوز : موسوی تبریزی که در کنفرانس خبری خانه احزاب سخن می گفت: در ادامه مطلب فوق گفت: آنها حتی با همین رهبر فعلی ما مخالف بودند بصورتی که وقتی در اوایل انقلاب ما از ایشان دعوت کردیم در دفتر تبلیغات قم صحبت کنند فریا آنها بلند شد که شریعتیسم ها دارند در قم نفوذ می کنند و اعتراضشان این بود که چرا شما از ایشان دعوت کرده اید و این در حالی بود که ایشان امام جمعه تهران نماینده امام در شورای عالی دفاع یکی از اعضاء بسیار مهم شورای انقلاب و قبل از رئیس جمهور شدن نماینده مجلس بود، ولی تحمل نمی کردند که ایشان بیاید در قم سخنرانی کند. 

وی ادامه داد: این افراد در جنگ هم حاضر نشدند یک قدم بردارند و حتی حاضر نشدند ده دقیقه وقت بگذارند و طلبه هایی را که به جبهه می رفتند تشویق کنند. 

رییس خانه احزاب افزود: آنها یک بار هم علیه رجوی و صدام حرف نزدند، علیه شاه حرف نزدند و بعد از رحلت امام هم شروع کردند به حرکتهای مشکوک. 

موسوی تبریزی ادامه داد: یکی از تشکیلاتی که این مسئله را دنبال می کند انجمن حجتیه است که افرادش را می شناسیم و می دانیم چه مسائلی را دنبال می کنند و حالا اینها آمده اند تئوریسین و مدافع انقلاب شده اند، ولی نه انقلابی که امام معرفی کرده است بلکه انقلاب و اسلامی که خودشان از آن برداشت دارند. 

وی افزود: با شناختی که ما از آیت الله خامنه ای داریم معتقدیم با این برداشت آنها مخالف است برای اینکه ایشان و آقای هاشمی رفسنجانی حرکتهای امام را دنبال می کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۸۴/۰۶/۰۲
0
0
. به هر حال ايشان در آن حد نيست كه آقاي مصباح و سوابق درخشان مبارزاتي ايشان را زير سوال ببرد. ايشان خودش هم خوب مي داند كه انجمن حجتيه با آقاي مصباح تفاوت ماهوي دارند و خوب مي داند كه آقاي مصباح از مبارزان قديمي است و سوابق او در كتاب هاي تاريخ انقلاب و سازمان اسناد موجود است . پس اين سخنان عوامفريبي است. چنانكه در اين سنوات اخير بسياري از دوم خردادي ها همان را گفتند كه انجمن حجتيه مي گفت يعني جدايي دين از سياست و قدرت! اگر انتقاد داريد به مناديان تجديد نظر طلب خودتان كه در تمجيد از مرحوم حلبي مقاله مي نويسند بكنيد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین