کد خبر: ۱۰۳۲۴۴
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۷

رسایی: هیچ منعی در برخورد صریح نیروی انتظامی با افراد بدحجاب نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حمید رسایی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه این هفته کمیسیون فرهنگی مجلس به بررسی مقوله عفاف و حجاب با حضور وزیر کشور پرداخته شد. 

وی با اشاره به اینکه وزیر کشور دبیر کار گروه عفاف و حجاب است، افزود: وزیر کشور در جلسه کمیسیون فرهنگی این هفته مجلس ضمن پاسخگویی به سوالات مختلف اعضا کمیسیون فرهنگی در خصوص حجاب و عفاف به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف در این خصوص پرداخت.

این نماینده حامی دولت مدعی شدد: وزیر کشور با صراحت عنوان کرده که هیچ منعی در برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با افراد هنجار شکن و بدحجاب اعمال نخواهد شد.

وی افزود: بنابراین نیروی انتظامی به عنوان بازوی حاکمیت با استناد به وظایف سلبی خود با افرادی که به صورت زننده و نامتعارف در اجتماع حضور پیدا کرده و مبادرت به هنجارشکنی می‌کنند به صراحت برخورد خواهد کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه افزود: همچنین قرار است وزارت کشور بعد از تصحیح دستورالعمل‌های اجرایی و آئین‌نامه متن الحاقی را برای کمیسیون ارسال کند تا کمیسیون فرهنگی از 25 دستگاه اجرایی دیگر در اجرای این دستورالعمل توضیحاتی را لحاظ کند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با این روند پیش آمده شاهد باشیم تا برخی از حرکت‌های نابهنجار ایجاد شده به احترام عقیده اکثریت مردم ایران برطرف شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین