کد خبر: ۱۰۳۹۹۰
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۵
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

وزارت‌نیرو، در بحرانی‌ترین ‌شرایط پس ‌از انقلاب

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با انتقاد از مدیریت مجید نامجو در وزارت نیرو، گفت: وزارت نیرو بحرانی ترین شرایط خود بعد از انقلاب سپری می‌کند.

به گزارش فردا، سید عماد حسینی نماینده قروه و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به بحران قطعی برق و مشکلات کمبود آب آشامیدنی در کشور، گفت: شرایطی که در حال حاضر در وزارت نیرو وجود دارد بعد از انقلاب بی‌سابقه است.

وی افزود: وزیر نیرو به دلیل عدم تسلط بر وزارت خانه تحت مسولیت خود درمهار بحران های پیش آمده در این وزارت خانه و همچنین اداره این وزارت خانه کاملا ناتوان بوده است واین وزارت خانه را در شرایط بسیار سختی قرار داده است.

حسینی با اشاره به مصاحبه مجید نامجو وزیر نیرو که برخی از مصوبات مجلس را باعث خاموشی‌ها دانسته بود، گفت: این‌گونه اظهار‌نظرها نشان می‌دهد که وزیر تسلطی به قوانین ندارد چرا که اگر ایشان دقت می‌کرد متوجه می‌شد که بدهی پیمانکاران صنعت برق مربوط به قبل از سال 87 است و هیچ ارتباطی با قانون بودجه سال 89 ندارد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه ایشان برای حل مشکلات این وزارت خانه هیچ تعامل مثبتی را با کمیسیون انرژی مجلس ندارد  و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند نمایندگان مجلس برای خروج این وزارت خانه از بحران هیچ چاره‌ای به جز استفاده از ابزارهای نظارتی خود ندارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین