کد خبر: ۱۰۴۶۷۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۷
پاسخ وزیر تعاون به وزیر کار:

مردم حال کار کردن دارند؛ وظیفه ما توانمند کردن مردم است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بر خلاف آنچه گفته شده است، مردم حال کارکردن دارند ولی باید از آنها حمایت کرد. 

دکتر محمد عباسی در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر استان قم در پاسخ به سئوالی در قم در خصوص اظهارات اخیر وزیر کار و امور اجتماعی در مورد کار کردن مردم، اظهار داشت: بر خلاف آنچه که گفته شده است معتقدم همه مردم حال و میل کار کردن را دارند ولی عموم افراد بیکار یا توان حرفه‌ای و مدیریتی لازم را ندارند و یا از لحاظ مالی در تنگنا هستند که وظیفه ما است که آنها را توانمند کنیم.

وی ادامه داد: پیگیر این مسأله در شورای‌عالی اشتغال هستیم و تمامی افراد بیکار می‌توانند مشخصات خود را وارد سایت وزارت تعاون کنند تا ما با وضعیت آنها آشنا شویم و بر این اساس آنها را به سازمان فنی‌و حرفه‌ای برای مهارت‌آموزی یا وزارت‌خانه‌های مختلف جهت اشتغال معرفی کنیم.

عباسی در پایان افزود: از استان‌ها نیز خواسته‌ایم مزیت‌های نسبی خود را بیان کنند تا زمینه‌های ایجاد اشتغال در کشور معین شود و به این ترتیب امیدواریم تا حدودی مشکلات مردم حل شود.

صحبت‌های امرو وزیر تعاون در حالی است که عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر کار و امور اجتماعی روز دهم مردادماه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست سابق و رئیس جدید سازمان فنی و حرفه ای کشور گفته بود: در حال حاضر اغلب افراد بیکار یا حال کار کردن ندارند و یا مهارت انجام مشاغل مختلف را کسب نکرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین