کد خبر: ۱۰۶۳۷۷
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۹

چرا برنامه «دیروز، امروز، فردا» پخش نشد!؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ظاهرا شخص آقای مهندس ضرغامی به این نتیجه رسیده بودند که پخش این برنامه، مشمول همان نهی است که رهبر انقلاب در مراسم افطاری دانشجویان از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در انظار و رسانه‌های عمومی فرمودند و لذا پخش آن را به طور کلی منتفی کردند.

سایت تابناک نوشت: 

حوالی ظهر روز یکشنبه هفته جاری بود که رسانه‌ها خبر از پخش برنامه «دیروز، امروز، فردا» با حضور دکتر محسن رضایی در سه‌شنبه شب، از شبکه سوم سیما دادند، حال آن‌که شب گذشته، پخش این برنامه به طور کلی لغو شد.
 
اما دلیل پخش نشدن این برنامه چه بود؟

شنیده‌های «تابناک»، حکایت از آن دارد که ظاهرا شخص آقای مهندس ضرغامی به این نتیجه رسیده بودند که پخش این برنامه، مشمول همان نهی است که رهبر انقلاب در مراسم افطاری دانشجویان از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در انظار و رسانه‌های عمومی فرمودند و لذا پخش آن را به طور کلی منتفی کردند.

به هر حال، فارغ از این‌‌که آیا پخش این برنامه، به‌‌ویژه با توجه به موضوع اعلام شده برای بحث در این برنامه ـ بررسی مسأله تحریم‌ها، شرایط جدید ایران و غرب و بحث مذاکره ـ و یک نفره بودن مهمان آن، اساسا مشمول نظر رهبر انقلاب درباره موضوعات مورد بحث در کرسی‌های آزاداندیشی ـ که الزاما نیاز به حضور در مجامع علمی دارد ـ می‌شود یا نه، این پرسش پیش می‌آید که آیا مسئول رسانه ملی تاکنون از این نظر رهبری آگاهی نداشته و وی هم همچون دیگر مردم، نظریات راهبردی رهبری را تنها از کانال سخنرانی‌های عمومی ایشان متوجه می‌شوند؟!

به هر روی، هرچند «تابناک» به دلیل برخی حساسیت‌ها، قصد ورود به این بحث را نداشت، به دلیل گلایه شدید کاربران از پخش نشدن این برنامه و نشانه رفتن انگشت اتهام به سمت «تابناک» ـ با این برداشت که ما به دروغ خبر پخش چنین برنامه‌ای را منتشر کرده‌ایم ـ ناگزیر به این توضیح شدیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین