کد خبر: ۱۰۹۳۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۵
با حضور مسئولان ارشد دولتی؛

آئین رسمی افتتاح سال جدید تحصیلی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

احتمال حضور احمدی‌نژاد در روز شنبه 10 مهر در دانشگاه تهران
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران تصمیم دارد برنامه‌ریزی‌هایی را برای طرح دغدغه‌های دانشجویان، همزمان با برگزاری مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی داشته باشد که البته اين امر منوط به همکاری دانشگاه تهران است. 

دبير سياسی انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران از احتمال برگزاری آئین رسمی افتتاح سال جدید تحصیلی در دانشگاه تهران در 10 مهرماه و با حضور مسئولان ارشد دولتی خبر داد. 

اسماعیل باقرپور، اظهار داشت: بنا به اخبار منتشره توسط برخی از خبرگزاری‌های نزديک به دولت، آئین رسمی افتتاح سال جدید تحصیلی در دانشگاه تهران با حضور مسئولان ارشد دولتی روز شنبه 10 مهرماه برگزار می‌شود. 

دبير سياسی انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران با بيان اينكه هر ساله بنابر دلایلی از حضور نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در این مراسم‌ها جلوگیری به عمل می‌آمد، افزود: انجمن اسلامی دانشگاه تهران تصمیم دارد برنامه‌ریزی‌هایی را برای طرح دغدغه‌های دانشجویان، همزمان با برگزاری مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی داشته باشد که البته اين امر منوط به همکاری دانشگاه و اعطاء مجوزهای لازم است. 

وی گفت: امیدواریم که مسئولان دانشگاهی با درک متقابل، این فرصت را به دانشجویان بدهند تا ان‌شاالله ماحصل این برنامه فضای عقلانیت بیش از پیش هم در عرصه مدیریتی کشور و هم در عرصه دانشگاه به‌وجود آيد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین