کد خبر: ۱۱۱۳۱۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۶

علم‌الهدی: سربازان امام زمان(عج) از بلوتوث‌ها هراسی ندارد

برچسب‌ها و تضعيف شخصيت، گلوله و تبرهای جنگ نرم است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امام جمعه مشهد گفت: سیره سیاسی امام هشتم در هجرت از مدینه به خراسان واستفاده از فرصت‌های تبلیغی راه موثری برای الگوبرداری امروز ماست و در شرایط جنگ نرم باید قدم به قدم و ساعت به ساعت از همه فرصت‌ها استفاده کرد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد علم‌الهدی در چهارمین همایش پرچم‌داران بصیرت در مجتمع آیه‌های مشهد افزود: مهمترین اصل در کار تبلیغی استفاده از فرصت‌هاست، زمانی در کار تبلیغ شکست می‌خوریم که تبلیغ را به عنوان یک ابزار در خدمت کارهای سیاسی و جریان های غیرخدایی بکار ببریم. 

وی خاطرنشان کرد: چرا امام هشتم(ع) در موضوع هجرت خود از مدینه به خراسان که یک کار کاملا ناخواسته و سیاسی بود، با تمام مشکلات و سخت‌گیری‌های مامون در کار تبلیغی و رسالت الهی در آگاه‌سازی مردم موفق شدند و این به دلیل استفاده از فرصت‌ها بود. 

وی درباره هجرت امام هشتم(ع) گفت: هجرت امام دقیقا یک توطئه سیاسی برای اجرای توطئه‌ براندازی خط امام بود؛ مامون به‌دنبال اجرای اهداف شیطانی خود و رسیدن به امامت و خلافت بود. آن‌چه حائز اهمیت است، امام هشتم با بهره‌برداری از این فرصت، خط شیطانی را تبدیل به فرصتی تبلیغی کرد. 

امام جمعه مشهد تصریح کرد: اکنون بخش عظیمی از جوان‌های آماده و توانا بهترین فرصت برای آگاه‌سازی هستند؛ این‌گونه بسیجیان با چه انگیزه‌ای وارد صحنه شده‌اند، شما روحانیون باید از این فرصت بهترین استفاده را کنید. 

وی گفت: یکی از ابزارهای دشمنان ما که مانع تبلیغ دین می‌شود، فضای مجازی است که با ایجاد فضای روانی در سایت‌ها و وبلاگ‌ها، به مقابله با امر تبلیغ دین و مفاهیم بنیادی دینی می‌پردازند. 

وی افزود: نباید از هیچ چیزی بترسیم؛ چراکه سربازان دین و امام زمان(عج) هستیم، کسی که این چنین تفکری دارد از بلوتوث‌ها و تضعیف شخصیت‌ها هراسی ندارد؛ در میدان مبارزه با جنگ نرم باید برای رضای خدا قدم برداشت. 

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: میدان جنگ نرم میدانی از باران گلوله و آتش است؛ اگر امروز برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن آماده نشویم، دشمن آرام نمی‌نشیند و باید قاطعانه و با موضعی روشن به میدان جنگ نرم وارد شوید. 

وی افزود: امروز با اطلاعات و دانش 10 سال پیش نمی‌توان کار تبلیغی انجام داد و انتظار داشت در میدان جنگ نرم به موفقیت رسید؛ اکنون فرصت تبلیغی ایجاد شده، فرصتی است که از زمان جنگ و دفاع مقدس برای ما بوده است، اما ببینید تا چه اندازه از این فرصت استفاده کرده‌اید. 

وی گفت: برچسب‌ها و تضعیف‌ شخصیت، گلوله و تیرهای جنگ نرم است پس برای بهره‌برداری از این فرصت نباید از این تهدیدات ترسی داشت، نباید مانند دوران جنگ افراد اندکی که زیر مسئولیت‌ها شانه خالی می‌کنند باعث بدنامی و مشکلات فراوان برای دیگران در میدان جنگ نرم شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۳۰
0
0
بلوتوث شاید ترسی نداشته باشد ولی پیامک گاهی در "مواقع ویژه" قطع می شود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین