کد خبر: ۱۱۵۲۶۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۴

فعالیت ستاد بسیج اقتصادی تغییر می‌کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در مورد کالاهای روغن، برنج، قند و شکر و متوقف شدن اعلام کالابرگ، ستاد بسیج اقتصادی منحل و عوامل و نیروهای آن در بخش‌های دیگری فعالیت خواهند کرد. 

سخنگوی وزارت بازرگانی گفت: فعالیت ستاد بسیج اقتصادی تا زمانی که کالابرگ اعلام می‌شود ادامه خواهد داشت و با هدفمندی یارانه کالاهای اساسی، تغییر خواهد کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سیدعلیرضا شجاعی افزود: بر اساس قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه برخی کالاهای اساسی مانند برنج، گندم، روغن، شکر و شیر باید تا پایان برنامه پنجم هدفمند شود و تا زمان تحقق آن کالابرگ اعلام می‌شود. 

شجاعی گفت: با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در مورد کالاهای روغن، برنج، قند و شکر و متوقف شدن اعلام کالابرگ، ستاد بسیج اقتصادی منحل و عوامل و نیروهای آن در بخش‌های دیگری فعالیت خواهند کرد. 

سخنگوی وزارت بازرگانی خاطرنشان کرد: کالابرگ قند و شکر در آذر و کالابرگ برنج نیز در اواخر بهمن یا اوایل اسفند امسال اعلام می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
0
0
شما که توی خبرهای قبلیتون از انحلال ستاد بسیج اقتصادی صحبت کرده بودید.
یه کم در مورد خبرها تحقیق کنید بعد درج کنید ضمنا هر موضوعی که کلمه بسیج را در خودش داره نباید شما را اینقدر حساس و کلافه کنه.
هر گردی که گردو نیست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین