کد خبر: ۱۱۶۶۸۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۷

پیشنهاد محسن رضایی: تاسیس قرارگاه مشترک با پاکستان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی اقدام تروریستی در شهرستان چابهار که منجر به شهادت جمعی از هموطنان و عزاداران حسینی شد دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تروریستی چابهار که در ایام عزاداری حسینی و در خیل عظیم عزاداران حضرت سید الشهدا(ع) رخ داد و به شهادت جمع دیگری از سوگواران سالار شهیدان اعم از هموطنان شیعه و سنی انجامید، بار دیگر پرده تزویر از رخسار مدعیان حقوق بشر برداشت و استیصال و درماندگی جبهه کفر در مقابله با نظام اسلامی ما را به تصویر کشید.

این حادثه نشان داد که دیوار امنیتی جمهوری اسلامی در منطقه سیستان و بلوچستان نیازمند ترمیم است و این ترمیم با کمک اقدامات اطلاعاتی و امنیتی برون مرزی در خاک پاکستان عملی است، لذا مناسب است دولت ایران با تاسیس قرارگاه مشترکی با دولت پاکستان برای مقابله با این تهدیدات و یا با استفاده از حقوق بین المللی خویش، راسا نسبت به تشکیل یک نیروی مخصوص، اقدام و مراکز اصلی بمب گذاران را در خاک پاکستان منهدم کند. در حقیقت همان کاری که همه قدرتهای بزرگ، برای حفظ امنیت شهروندان خود انجام می دهند، در غیر صورت ممکن است در آینده نیز شاهد تکرار این گونه حوادث باشیم.

جای تاسف است که قدرت‌های بین‌المللی صرفا به محکوم کردن این حادثه بسنده کرده و از دادن اطلاعات خود به ایران پرهیز می کنند. براستی اگر آقای اوباما مخالف اینگونه اقدامات است، اطلاعات دقیق و فراوانی که دستگاه‌های اطلاعاتی امریکا از این گروه‌ها در اختیار دارند را به دولت ایران بدهند. مگر نه این است که ایران سالانه در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر که به سوی اروپا و امریکا روانند دهها شهید می‌دهد و همواره نیز مورد تشویق سازمان ملل قرار می گیرد پس چرا اروپا و امریکا که مدعی مخالفت با تروریست‌ها هستند با ایران همکاری نمی‌کنند؟ آیا مردم ما حق ندارند که خود امریکا و اروپا را شریک جرم این تروریست‌ها بدانند؟

اینجانب بر حسب وظیفه شهادت این عزیزان را به محضر مبارک ولی عصر‌‌(عج)، مقام معظم رهبری، مردم وفادار خطه سیستان و بلوچستان و به‌ویژه به اهالی محترم چابهار و خانواده های داغدار این عزیزان تبریک و تسلیت عرض نموده، مصرانه از دستگاه‌های امنیتی و مسئول می‌خواهم با تلاش مجدانه، عاملان این حرکت مذبوحانه را شناسایی و به کیفر و مجازات برسانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین