کد خبر: ۱۱۷۴۳۰
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۲

استاندار اصفهان اظهاراتش را تصحیح کرد؛ انفجار هفته گذشته، ربطی به تاسیسات هسته‌ای نداشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: استاندار اصفهان گفت: صدای انفجار مهیبی که هفته گذشته در اصفهان شنیده شد مربوط به پایگاه هشتم شکاری نبوده است.

علیرضا ذاکر اصفهانی که پیش از این دلیل این انفجار را رزمایش این پایگاه نظامی اعلام کرده بود، گفته قبلی خود را رد کرد و در این‌باره افزود: صدای این انفجار از مانوری که در شرق اصفهان برپا بوده است، نشأت گرفته و البته پایگاه هشتم شکاری نیز در این مانور شرکت داشته است.

وی ادامه داد: در زمان بروز این اتفاق از مدیر کل سیاسی-امنیتی استان خواستم تا موضوع را پیگیری کند که نتیجه پیگیری‌ها اعلام پایگاه هشتم به عنوان محل انفجار بود، اما پس از رسانه‌ای شدن موضوع، فرمانده پایگاه مذکور با بنده تماس گرفت و این موضوع را رد کرد.

ذاکر اصفهانی با اشاره به این که از برپایی این مانور اطلاعی نداشته است، خاطرنشان ساخت: چنانچه هماهنگی ‌های لازم در این خصوص صورت گیرد و بنده، صدا و سیما، رسانه‌ها و مردم در جریان باشند، چنین نگرانی هایی پیش نمی‌آید. 

استاندار اصفهان با بیان این که این امر به مسأله تأسیسات انرژی هسته‌ای ربطی نداشته و شایعه بوده است، تصریح کرد: این موضوع، مورد خاصی نبوده و مردم و رسانه‌ها می‌توانند مواردی از این قبیل را از ستاد بحران استان جویا شوند.

وی با اشاره به بروز اشتباه در اطلاع‌رسانی پیشین، گفته‌های این بار خود را قطعی دانست.

گفتنی است هفته گذشته مردم اصفهان صدای انفجار مهیبی را شنیدند که برخی آن را مربوط به آسیب برخی تأسیسات هسته‌‌ای در استان اصفهان می‌دانستند. استاندار اصفهان هفته گذشته اعلام کرده بود این صدا مربوط به رزمایشی است که از طرف پایگاه هشتم شکاری اصفهان در شمال شرق اصفهان برپا بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین