کد خبر: ۱۱۸۹۹۵
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۲
توهین استاندار گیلان به مردم در غروب تاسوعا!

نماینده مجلس: سیاست سركوب منتقدان استانداری گیلان، جلوی برگزاری تجمعات قانونی مردم را گرفته‌ است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک نماینده اظهار كرد: مدارک مستند توهین استاندار گیلان در غروب روز تاسوعا به مردم این استان، برای مقامات كشور ارسال شده است. 

جبار كوچكی‌نژاد، نماینده رشت در مجلس به خانه ملت گفت: از وزیر كشور به‌خاطر عملكرد نامطلوب استاندار گیلان و نارضایتی مردم از وی سوال كرده‌ام كه به‌احتمال زیاد هفته آینده مطرح خواهد شد.

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینكه استانداری گیلان با تطمیع و تهدید از انتشار هرگونه مطلبی كه خلاف خواسته‌های وی باشد جلوگیری می‌كند، افزود: متاسفانه سیاست سركوب منتقدان استانداری گیلان به‌گونه‌ایست كه در استان گیلان بار‌ها جلوی برگزاری تجمعات قانونی مردم و گروه‌های اصول‌گرا به‌بهانه‌های مختلف از سوی استانداری گرفته شده و مطبوعات استان نیز با تطمیع و تهدید مجبور به سكوت در برابر اقدامات این شخص شده‌اند.

نماینده رشت با بیان اینكه مدارک مستند توهین استاندارگیلان در غروب روز تاسوعا به مردم این استان برای مقامات كشور و به‌خصوص برای تصمیم‌گیری وزیر كشور در این خصوص برای وی ارسال شده است، خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به اعتراضات مردم گیلان درخصوص كارنامه مدیریتی استاندار این استان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
0
0
وقنيكه يك استاندار قدرت اين همه سركوب را دارد......
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین