کد خبر: ۱۱۹۵۵۱
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۲۲:۳۱

افزایش تعرفه مخابرات

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صابر فیضی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست ارزیابی عملکرد مخابرات پنج استان کشور شامل گیلان، مازندران، گلستان، خوزستان و لرستان گفت: شرکت مخابرات ایران امسال خدمات جدید و متنوعی را مانند پیامک با تلفن ثابت، تلفن قصه‌گو، تلفن کارتی و شارژی و… برای علاقه‌مندان عرضه می‌کند و در نظر دارد با شرکت‌های ارایه کننده خدمات مخابراتی و تولیدکنندگان و فعالان این عرصه، طرح‌های مشترکی را اجرا کند.

وی افزود: تعداد تلفن‌های ثابت مشغول به کار ۲۵ میلیون و تعداد تلفن‌های همراه نزدیک به ۳۵ میلیون در کشور است و با گسترش سرویس‌های دیتا، سعی داریم مجموعه‌های خوبی از خدمات را در سطح استاندارد جهانی برای مشترکان داشته باشیم.

او ادامه داد: مخابرات مستقیما از دولت یارانه دریافت نمی‌کند اما بعضی از هزینه‌های مربوط به حامل‌های انرژی در مخابرات را مشمول طرح هدفمندی یارانه‌ها می‌کند و این در بحث هزینه‌های انجام شده در مخابرات تاثیرگذار است.

وی افزود: بحث افزایش تعرفه را با موضوع عادلانه کردن تعرفه‌ها جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه پیگیری می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم تعرفه‌های عادلانه برای کشور برنامه‌ریزی کرده و توسط نهادهای نظارتی مصوب شود.

فیضی تصریح کرد: شرکت مخابرات ایران از وضعیت محوری، به صورت مشتری‌مداری درآمده و ضمن توجه به مشتریان، تا قبل از سال ۹۰ با تصویب آیین‌نامه‌های جدید، مشترکان تلفن‌های ثابت و همراه، از سرویس‌های جدید در سطح استاندارد جهانی بهره‌مند خواهند شد. 

تاکنون وزیر ارتباطات و مسئولان شرکت مخابرات هرگونه افزایش تعرفه و تاثیرگذاری هدفمندی یارانه‌های در بخش مخابرات را تکذیب می‌کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین