کد خبر: ۱۲۱۰۲
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۶:۲۵

بي‌حجابي معضلی خطرناك براي نظام

آفتاب‌‌نیوز : وي اظهار داشت: قاطعيت يعني شناختن حق و مقاوم بودن در اجراي حق، قاطعيتي را كه ما يك ارزش الهي مي‌دانيم اين است كه انسان وقتي كه حق را شناخت، پاي حق بايستد تا اجراي حق هيچ مانعي نتواند جلوي كار او را بگيرد، ضرورت امروز انقلاب، قاطعيت مسوولان نظام است، قاطعيت قدوسي‌وار قاطعيتي كه در آن بحران‌هاي سخت ترور، شهادت‌مندانه در صحنه بودند و به اجراي دين خدا پرداختند، امروز ما به همان قاطعيت احتياج داريم.

وي افزود:‌ در عرصه‌ي خارجي بايد اين واقعيت را بپذيريم كه دنيا و استكبار، اسلام را، حاكميت دين را در اين منطقه برنمي‌تابد؛ النهايه با اساس هويت ديني، در تضادند، نمي‌خواهند دين باشد. در عرصه‌ي داخلي هم، تيغ تيز نظام قوه‌ي قضاييه است، اگر خداي ناكرده اين تيغ كند شود، دود آن به چشم مردم مي‌رود جامعه را ناامني مي‌گيرد، متخلفان احساس امنيت مي‌كنند، لذا بايد با عوامل ناامني جامعه با قاطعيت برخورد كرد.

وي درخصوص فساد در جامعه گفت: امروز مساله‌ي فساد در جامعه، مساله‌ي بي‌حجابي در جامعه كه به غلط نامش را بدحجابي مي‌گذارند، به عنوان يك معضل خطرناك براي نظام مطرح است و مردم مي‌پرسند كه مسوولان چرا بايد با اين پديده برخورد نمي‌كنند.

احمد خاتمي در پايان اظهار داشت: ويژگي برجسته شهيد بزرگوار آيت‌الله قدوسي، اصرار فوق‌العاده او بر اجراي دين حق بود، بي‌محابا در اين ميدان وارد مي‌شد، منافقين كينه‌توز هم كينه او را به دل گرفتند و او را غرق به خون كردند و او به سعادت رسيد. روحش شاد و يادش گرامي باد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۸۴/۰۶/۱۶
0
0
ضمن دست مري زاد به ايشان سوال ميكنم چرا در زمان انتخابات كه نياز به اخذ راي از نيمي جمعيت كشور ( زنان ) و بالا بردن سطح مشاركت بود چنين فرمايشاتي اظهار نميشد و حتي صدا و سيما از آنان در تصاوير خود استفاده ابزاري مينمود اما اينك كه به واسطه تغييرات آب و هوايي و سردتر شدن هوا خود به خود اين معضل كمتر مشهود ميشود به ياد اينگونه مباحث افتاده ايم.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۸۴/۰۶/۱۷
0
0
به نام خدا
حجاب در دين اسلام واجب است اما اجباري نيست. اگر رضا خان توانست با زور چادر از سر زنان اين كشور بردارد ب
ناشناس
|
-
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۸۴/۰۶/۱۷
0
0
من نمي دانم اين مردم معترض به بد حجابي را چرا ما نمي بينيم!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین