کد خبر: ۱۲۸۸۳۶
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۶

آیت‌الله امجد: پشت ظالم دیگر نماز نخوانید و استغفار كنید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: استاد محمود امجد روز پنج شنبه 12 خرداد در میان جمعی از مردم تهران در جلسات كوی طحانی با رد هرگونه پیشگویی، غیب گویی و رمالی جمعی بی خرد و گمراه گفت: هیچیك از این پیشگوییها، غیب گویی ها و رمالی ها اعتباری ندارند تنها چیزی كه اعتبار دارد قول معصوم و برهان می باشد.

این استاد اخلاق و عرفان با بیان اینكه اگر تا حالا پشت سر امثال بنده نماز خواندید و حالا سر كش شدیم و ظلم كردیم دیگر نماز نخوانید و استغفار كنید ادامه داد: همه ما باید استغفار كنیم اما باید بر مردم عادی خوش بین باشیم.

وی با بیان اینكه مردم نبایستی به بافته ها و دروغ‌هایی كه برخی در مورد خرداد ماه عنوان می كنند اعتنایی نمایند ادامه داد: به این دروغهایی كه برخی عنوان می كنند اصلاً توجه نكنید بعضی ها از من می پرسند آیا قرار است در 14 و 15 خرداد اتفاقی رخ دهد اما من به همه می گویم به این شایعات و دروغ ها در مورد موعد ظهور اصلاً توجه نكنید.

استاد محمود امجد با بیان اینكه برای دعوت مردم به خدا حتماً نیاز به عمامه وجود ندارد افزود: همه باید مردم را به خدا دعوت نماییم نیاز به عمامه نیست اما به شرطی كه مردم را به خود دعوت نكنیم به خدا دعوت كنیم.

وی با بیان اینكه گذشت زمان همه مسائل را روشن خواهد ساخت افزود: گذشت زمان همه مسائل را روشن خواهد ساخت اما باید هركس خودش به حرف حق برسد قرآن می گوید اعتدال داشته باشید اما كسی كه نمی خواهد حرف حق را بفهمد به زور تسلیم حرف حق نخواهد شد.

حضرت استاد محمود امجد در پایان این سخنرانی برای مرحوم عزت الله سحابی و دختر مرحومه اش طلب غفران و رحمت الهی نمودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین