کد خبر: ۱۲۹۶۶۲
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۳

احمدی‌نژاد: توطئه برای متلاشی کردن قطعات نطنز خنثی شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس‌جمهور از خنثی شدن یک خرابکاری در تاسیسات هسته ای خبر داد. 

محمود احمدی نژاد در مراسم روز ملی اصناف که عصر چهارشنبه در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد با بیان اینکه پیشرفت‌های زیادی در کشور صورت گرفته است، با اشاره به طراحی‌های دشمنان جهت جلوگیری از پیشرفت ملت ایران گفت: آنها شبکه‌ها درست می‌کنند که آسیب وارد کنند، در موضوع هسته‌یی در نطنز یک توطئه کردند که در برخی از قطعات، هنگامی که نصب کنیم از درون متلاشی شود، متخصصان ما فورا متوجه این موضوع شدند و پاکسازی کردند.

وی با اشاره به اینکه دوران بمب تمام شده است و با اشاره به جوسازی‌های غربی‌ها علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌یی ایران و ادعاهای آن‌ها مبنی بر تلاش ایران جهت ساختن بمب اتم گفت: ما نمی‌خواهیم این کار را انجام بدهیم و آن را قبول نداریم. معتقدیم بمب از آن آدم‌های ترسوست و ملتی که شجاع است احتیاجی به آن ندارد. دوران این موارد تمام شده و بمب ما اندیشه‌ی ملت ما و شما اصناف هستید و دشمنان از این ناراحت هستند که ایران خود را به مراتب عالی برساند.

رییس‌جمهور با بیان اینکه آنها از ملت ایران عصبانی هستند، علت آن نیز این است که می‌بینند کار و تلاش در ایران در حال صورت گرفتن است، گفت:‌ آنها می‌خواهند ما را از راه اصلی‌مان و انجام ماموریت‌مان غافل کنند در حالی که هیچ ماموریتی برای ما مهمتر از کار و ساختن کشور نیست.

وی گفت: من به آن‌ها می‌گویم که زیاد خودتان را خسته نکنید و در واقع آن‌ها هر چه تلاش‌شان را بکنند به لطف خدا آرزوی اینکه روزی کمر ملت ایران را به خاک برسانند به گور خواهند برد.

احمدی‌نژاد گفت: به لطف خدا ما هرگز فریب طراحی‌های دشمن را نخواهیم خورد و لحظه‌ای در نقشه‌ای که دشمن کشیده، قدم نخواهیم گذاشت و با افتخار اعلام می‌کنیم در برابر زورگویی‌ها می‌ایستیم و ایران را می‌سازیم.

وی با اشاره به اهمیت هوشیاری ملت ایران گفت: امید به آینده درخشان و پیروزی متعلق به ملت ایران است و هیچ احدی قادر نیست که ملت ایران را از دستیابی به هدف بزرگی که در پیش دارد باز دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین