کد خبر: ۱۲۹۸۰۴
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۴

برنامه جدی اقلیت مجلس برای انتخابات اسفند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده ایلام با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه امروز فراكسیون خط امام (ره)گفت: اصلاح‌طلبان برای شركت در انتخابات مجلس نهم برنامه جدی و قطعی دارند. 

داریوش قنبری در گفت و گو با ایلنا با اعلام این مطلب گفت: حضور اصلاح طلبان در انتخابات آتی از مباحث مهم این جلسه بود و قرار است اعضای این فراكسیون همراه با سایر جریان های اصلاح طلب خارج از مجلس به زودی در رابطه با حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم، برنامه‌های مشخص و منظمی را ارائه دهند. 

وی یادآور شد: در جلسه امروز فراكسیون خط امام(ره) بحث‌های مختلفی در خصوص مسایل جاری كشور مطرح شد كه یكی از مهم‌ترین مباحث بحث انتخابات مجلس نهم و نحوه حضور اصلاح طلبان در این انتخابات بود. همچنین در ارتباط با بحث تغییر شرایط انتخاب شوندگان یعنی حذف افراد دارای مدرك كارشناسی از حضور در انتخابات مجلس نهم صحبت و تبادل نظر شد. به اعتقاد ما شرایط جدید یعنی حذف این افراد از كاندیداتوری در انتخابات پسندیده نیست و اعضای این فراكسیون در این ارتباط موضع‌گیری كردند و ضمن ابراز مخالفت با چنین شرط گذاری‌هایی كه باعث محدود كردن دایره انتخاب شوندگان می‌شود، این اقدامات را مغایر اصول مردم سالاری دانستند. 

قنبری گفت: این شیوه مناسبی نیست چراكه بسیارند افرادی كه چنین مدركی ندارند اما به لحاظ توانایی بسیار بالا هستند. 

این نماینده مجلس همچنین از دیدارهای آتی اصلاح طلبان با برخی شخصیت های نظام خبر داد و گفت: قرار شد این فراكسیون دیدارهایی را در آینده با برخی شخصیت‌ها مانند آقای صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه داشته باشد كه فعلا ما مشغول برنامه ریزی و رایزنی در خصوص این دیدارها هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین