کد خبر: ۱۲۹۸۴۸
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۲

کارگردان مختارنامه: ديگر علاقه‌ای به كار با تلويزيون ندارم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالي كه سريال «مختارنامه» به قسمت‌هاي آخر نزديك مي‌شود، اما سازندگان اين مجموعه‌ي تاريخي ـ حتي گروه بازيگري ـ بعضا درگير مراحل رساندن قسمت‌ها به پخش هستند.

با گذشت 35 قسمت از «مختارنامه» حتي عظيم جوانروح ـ مدير فيلمبرداري «مختارنامه» ـ روي تبديل نگاتيو‌ها براي كيفيت رنگ و نور حساس است و ساعت‌ها روي بخش فني كار مي‌كند.

برخي از بازيگران «مختارنامه» نيز اين روزها مجبورند بعد از گذشت چند سال، براي دوبله و ترميم صداي بخشي از بازي‌هايشان حاضر شوند.

به گفته‌ي داوود ميرباقري ، پخش دو ماه زودتر ، موجب رساندن كار در دقيقه‌هاي 90 شده است.

او معتقد است كه حجم اين كار با وجود گذشت هشت سال، زمان بيشتري را مي‌طلبيد.

ميرباقري كه در «پارك ملت» تلويزيون سخن مي‌گفت، همچنان اميدوار بود كه براي پخش چهره حضرت ابوالفضل(ع) تا قسمت‌هاي آخر، نتيجه‌ي تازه‌اي اعلام شود.

داوود مير باقري در خصوص پخش چهره‌ي حضرت ابوالفضل(ع) در سريال مختارنامه گفت: هنوز در مورد اين موضوع به نتيجه نرسيديم؛ اما اين را بگويم كه اين صحنه، هنوز قابليت پخش را در قسمت‌هاي ديگر را دارد.

وي در ادامه با اشاره به اين كه طي ساخت اين صحنه، آن را براي عوامل سريال و بعضي افراد ديگر به نمايش درآورده‌ام، تصريح كرد: درباره نظر مراجع، تعجب كردم، اما به نظر من سينما اين قدرت را دارد كه به حوزه‌ي ملكوتي قدم بگذارد و همچنين تجاربي هم در تاريخ سينما وجود دارد كه من اين بضاعت را مي‌بينيم.

ميرباقري در برابر پاسخ پي در پي شهيدي‌فر كه حذف و مميزي در «مختارنامه» را مطرح مي‌كرد، گفت: مختارنامه به نسبت كارهاي ديگرم دچار كمترين تغيير و مميزي شده است؛ اگر مميزي‌ها قبل از بررسي‌، اعمال مي‌شدند،‌ به كار ضربه وارد مي‌شد؛ اما اين اتفاق نيفتاد و قبل از شروع كار به يك جمع‌بندي رسيديم.

ميرباقري همچنين شامگاه گذشته اعلام كرد كه ديگر علاقه‌اي براي كار با تلويزيون ندارد و اضافه كرد: مگر اينكه در شرايطي قرار بگيرد و مجبور به انجام كار باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
0
مثلا چه شرایطی آدم رو مجبور به کار کردن با تلویزیون می کنه؟
شرایط مالی؟
یا چی؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین