کد خبر: ۱۳۰۰۹۲
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۸
در واكنش به تهدید احمدی‌نژاد به افشاگری

قنبری: احمدی نژاد اگر تاكنون پنهان كاری كرده عذرخواهی كند

به نظر می‌رسد كه احمدی‌نژاد قصد گروكشی دارد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده ایلام گفت: خط قرمز قانون است و رییس‌جمهور نمی‌تواند خط قرمز تعیین كند. 

داریوش قنبری با تاكید بر اینكه خط قرمز قانون است كه در هر شرایطی باید رعایت شود‏‏، خاطرنشان كرد: اگر كسی جرمی مرتكب شود بر اساس قانون باید به آن رسیدگی شود و اگر نه اصل بر برائت فرد است. بنابراین هیچ كس نمی‌تواند خط قرمزی جز قانون داشته باشد. 

وی با تاكید بر اینكه چرا احمدی نژاد تهدید به افشاگری می‌كند افزود: اگر واقعا مساله ای بوده كه تا كنون احمدی‌نژاد از مردم مخفی نگه داشته باید از مردم بخاطر پنهان‌كاری‌اش عذرخواهی كند. 

قنبری گفت: یكی از تعهدات احمدی‌نژاد این بوده كه با مردم صادق باشد و الان این پنهان‌كاری با تعهد وی در قبال مردم همخوانی ندارد. 

این عضو كمیسیون اجتماعی مجلس با تاكید بر اینكه اگر احمدی نژاد مطلبی را پنهان كرده است قابل بخشش نخواهد بود، ادامه داد: اینكه رییس‌جمهور مطالبی را پنهان از مردم پنهان كند و با اتفاق افتادن حادثه‌ای كه دوست ندارد، تهدید به افشاگری كند، اصلا جلوه خوشی برای دولت و خود احمدی‌نژاد ندارد. 

وی افزود: اینطور به نظر می‌رسد كه احمدی‌نژاد قصد گروكشی دارد. 

وی گفت: برداشتی كه از این صحبت رییس‌جمهور می‌توان كرد این است كه رییس‌جمهور هم اهل معامله است. یعنی تا وقتی كه كسی به اطرافیانش نگاه چپ نكند، احمدی‌نژاد به پنهان‌كاری‌اش ادامه می‌دهد امااگر كسی اعتراض كند، دست به افشاگری می‌زند كه در هر صورت این منطق قابل دفاعی نیست و رییس‌جمهور باید از مردم عذر خواهی كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
0
0
بابا یک نفر پیدا شده یه حرف درست و حسابی بگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
0
0
حتما که این آدم از مردم غذر خواهی می کنه...!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین