کد خبر: ۱۳۱۱۵۱
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۴

عضو جامعه روحانیت مبارز: محسن رضایی از چتر کمیته اصولگرایان بیرون مانده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: برای اجماع حداکثری اصول‌گرایان باید جامعتین «میاندار» وحدت گروه‌های اصول‌گرا باشد. 

به گزاش آفتاب، حجت الاسلام حسین ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین، در خصوص تصمیات کمیته 15 نفره با بیان اینکه تا این لحظه وضعیت اصول‌گراها، وضعیت خوبی است و مشکل خاصی ندارند، افزود: الا اینکه حوادثی در آینده رخ دهد که قابل پیش‌بینی نیست، ولی الان همه اصول‌گرایان هدایت جامعتین را قبول دارند و آنها هم با تمام توان وارد صحنه شدند و انشاء‌الله که لیست واحدی خواهند داشت.

محسن رضایی اخیرا با انتقاد از برخی اقدامات در گفت‌وگویی تصریح کرده بود: متأسفانه «عده‌ای با تنگ‌نظری»، مانع از پیوستن همه گروه‌های اصول‌گرا به یکدیگر می‌شوند.

عضو هیأت داوری فراکسیون اصول‌گرایان با تاکید بر اینکه وحدت اصول‌گرایان باید حول جامعتین باشد، تصریح کرد: تشخیص اینکه‌چهره هایی که نمایندگی جریاناتی را می‌کنند، چه وزنی دارند با جامعتین است، ولی انصاف قضیه این است که آقای رضایی از چتر کمیته 15 نفره بیرون مانده است. ایشان هم توقع داشت که نماینده‌ای در این کمیته داشته باشد و جامعتین باید در این زمینه بحث کنند چرا که آقای رضایی که یک شخصیت ارزشی و جریان اصول‌گرا است هنوز نتوانسته نمایند‌ه‌ای در این کمیته داشته باشد.

احتمال تغییر در كمیته 7نفره

همچنین سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ضمن تشریح مباحث مطرح شده در جلسه سه شنبه شب تشكل سیاسی متبوعش افزود: جلسه شورای مركزی روحانیت مبارز شب گذشته به ریاست آیت‌الله مهدوی كنی دبیر كل جامعه روحانیت مبارز و رئیس مجلس خبرگان رهبری و با حضور اكثریت اعضا برگزار شد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام احمد سالک با بیان اینكه یكی از مهمترین مباحث مطرح شده در جلسه روز گذشته هجمه فرهنگی دشمن علیه انقلاب بود، افزود: امروز شاهد هجمه های فرهنگی شدیدی به خصوص در شهرهای مرزی كشور هستیم كه دشمن سعی می‌كند با شیوه‌های مختلف افراد را به خود جذب و آنها را برای اهداف خود تربیت كند، به همین دلیل جامعه روحانیت مبارز برای مقابله با آن طرح هجرت علما و روحانیت را به این شهرها جهت روشنگری مورد بررسی قرار داد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در ادامه تصریح كرد: در جلسه شورای مركزی جامعه روحانیت مبارز موضوع وحدت اصول‌گرایان نیز مطرح شد و اعضا بار دیگر بر وحدت و همدلی اصول‌گرایان تاكید كردند.

وی گفت: البته جریاناتی تلاش خود را به كار بسته اند تا بین اصو‌ل‌گرایان تفرقه ایجاد شود از این رو جامعه روحانیت مبارز به تمامی نیروهای انقلاب هشدار می‌دهد تا مراقب این تفرقه‌ها باشند.

سالك همچنین اعلام كرد: همایش بزرگ روحانیت مبارز روز پنج‌شنبه 30 تیر در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می شود.

سالک افزود: این همایش طبق سنوات گذشته برگزار می‌شود و مسائل فرهنگی در این همایش مطرح می‌شود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز درباره اعلام رسمی گروه هشت نفره اصول‌گرایان گفت: همان طور كه در جریان هستید اعضای كمیته هفت نفره مشخص شده است اما به دلیل اینكه ممكن است نوسانات در افراد و تعداد این كمیته پیش بیاید تصمیم نهایی برای مشخص شدن تركیب نهایی گرفته نشد از این رو با مشخص شدن افراد كمیته هشت نفره به زودی لیست نهایی گروه 15 نفره اصولگرایان اعلام می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین