کد خبر: ۱۳۴۴۳۷
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۳:۵۹

احمدی‌نژاد: همه بی‌مسکن‌ها تا سال 91 خانه‌دار می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژا گفت: تمام ایرانیان بدون مسکن تا پایان سال ۹۱ خانه‌دار می‌شوند. 

محمود احمدی‌نژاد عصر یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی کشورهای عضو اکو در بجنورد با بیان اینکه مسکن مهر با وجود پیشرفت‌های خوبی که داشته هنوز به نقطه مطلوب خود نرسیده است اظهار داشت: در حال حاضر در تمام استان‌ها و شهرستانهای کشور ساخت مسکن مهر در حال انجام است که امید است تا پایان سال آینده همه از مسکن برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های مادی ایران اسلامی این اجازه را می‌دهد تا در ساخت مسکن اهداف بلندتری را مدنظر قرار دهیم.

وی داشتن مسکن مناسب را حداقل امکانات لازم برای زندگی با کرامت عنوان کرد و گفت: خانه محل آرامش، تربیت، رشد و کمال‌یابی انسان‌ها است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ای که برای مسکن مهر داشتیم قرار بود که در سال ۹۲ عرضه و تقاضا به تعادل برسد، اما در برخی استان‌ها ساخت مسکن مهر سریع‌تر انجام شد و بر همین اساس جشن خانه‌دار شدن در آن استان‌ها زود‌تر از زمان مورد نظر اجرا می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی نیز به ارائه عملکرد دولت در بحث مسکن مهر در خراسان شمالی پرداخت و گفت: هم اکنون ساخت ۴۲ هزار واحد مسکن مهر در خراسان شمالی در دست اقدام است.

علی نیکزاد تشریح کرد: ۲۴ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای استان و ۱۸ هزار واحد مسکن در روستای خراسان شمالی ساخته می‌شود.

وی زیربنای این واحد‌های مسکونی را چهار میلیون متر مربع عنوان کرد.

وی همچنین گفت: دولت طی دو سال اخیر ۷۲۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب مسکن مهر ارائه کرده است و برای ۵۸ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

وزیر راه و شهرسازی به افتتاح دو هزار و ۶۱۳ واحد مسکونی مهر در استان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این واحد‌های مسکونی مهر در قالب طرح حکمت با زیربنای ۲۷۷ هزار متر مربع و ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به بهره‌برداری رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین