کد خبر: ۱۴۰۱۷۷
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۶

ايساكو چهارمين ركورد فروش خود را نيز شكست

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: ايساكو در پايان هشتمين ماه سال، برای چهارمين بار ركورد فروش قطعات يدكی خود را شکت.

فريدون آقابيگی معاون بازرگانی ايساكو با بيان اين خبر گفت: عليرغم برخی محدوديت‌ها در تامين كه البته برای ما تبديل به فرصت خودباوری شده، در سال ۹۰، ايساكو با تامين قطعات از منابع و قطعه‌سازان داخلی و هدف‌گذاری و برنامه‌ريزی خوب مديران و همت كاركنان شركت و شبكه نمايندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز توانست، افتخاری ديگر را برای شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو، رقم بزند.

وی افزود: هدف ما جلب رضايت مشتری است و اين مهم در زمينه كار ما حاصل نمی‌شود، مگر زمانی كه بتوانيم تمام قطعات موردنياز مشتری را با كيفيت خوب و قيمت مناسب و در كمترين زمان ممكن به دست او برسانيم و خوشبختانه ما مفتخريم كه در حال حاضر هيچ محدوديتی در تهيه و توزيع قطعات يدكی نداريم.

آقابيگی يادآور شد كه در پايان مهرماه امسال با ۲۵ درصد رشد در فروش، موفق به شكستن ركورد خود در طول سال برای سومين بار شديم و اينک نيز در پايان هشتمين ماه سال به ركورد جديد فروش خود دست يافتيم. اين رشد با توجه به سياست‌گذاری مناسب در تامين و توزيع قطعات يدكی برندهای مختلف محصولات ايران خودرو در نمايندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز اتفاق افتاد و بيشترين رشد توزيع اين قطعات مربوط به خانواده پژو است.

به گزارش ایکوپرس؛ وی در پايان گفت: هدف ما سهولت در تامين قطعات استاندارد برای مشتريان گروه صنعتی ايران‌خودرو است كه نظر ايمنی و اقتصادی، تضمين شده باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین