کد خبر: ۱۴۰۲۶۶
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۸

استاندار تهران: سفارت انگليس در تهران اشغال نشده و به کار عادی خود ادامه می‌دهد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: استاندار تهران اعلام كرد: سفارت انگليس در تهران اشغال نشده و به کار عادی خود ادامه می‌دهد.

مرتضی تمدن با اشاره به برخی اخبار درباره تصرف سفارت انگليس در تهران، گفت: امروز برخی دانشجويان تهرانی اقدام به برگزاری يک تجمع قانونی در برابر سفارت انگليس نموده و مراتب اعتراض خود را به اقدامات مداخله جويانه و تحريک‌آميز دولت انگليس در مسائل داخلی کشورمان اعلام کردند.

استاندار تهران افزود: در خلال تظاهرات مسالمت آميز دانشجويان تهراني، عده‌ای از دانشجويان خشمگين که نسبت به اقدامات خصمانه دولت انگليس معترض بودند، اقدام به ورود به محوطه سفارت انگليس نمودند که بلافاصله نيروی انتظامی وارد صحنه شده و دانشجويان را به خارج از محوطه هدايت نمود و آرامش را به سفارت بازگرداند.

رئيس شورای تامين استان تهران افزود: دانشجويان عزيز ما بايد ضوابط و مقررات مربوط به تجمعات و قوانين بين‌المللی را کاملاً رعايت کنند و اين موضوع منافاتی با بيان خشم و اعتراض آنها به اقدامات خصمانه دولت انگليس ندارد.

استاندار تهران با رد برخی اخبار تحريک‌آميز رسانه‌های بيگانه مبنی بر تصرف سفارت انگليس و تلاش مشکوک آنها برای ملتهب‌کردن فضای سياسی، افزود: سفارت انگليس به کار خود ادامه می‌دهد و نيروی انتظامی نيز با اقدامات بدون ضابطه افراد برخورد نموده است.

استاندار تهران گفت: شورای تامين استان به دقت وضعيت و شرايط موجود پيرامون سفارت خانه را تحت نظارت و اشرافيت کامل دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین