کد خبر: ۱۴۰۵۶۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۳

سرقت ۷۰ میلیونی از بازیکن سابق پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سارقان منازل شمال تهران در ادامه فعاليت خود، خانه يکی از فوتباليست‌های سابق تيم پرسپوليس را مورد دستبرد قرار دادند.

محمود کلهر بازيکن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگو با فارس، درباره سرقت چند روز گذشته از منزلش گفت: غروب پنج‌شنبه با خانواده از منزل خود در زعفرانيه خارج شديم و چند ساعت بعد که به خانه برگشتيم متوجه شديم سارقان خانه را تقريباً خالی کرده‌اند.

وی در ادامه درباره اجناسي که سارقان به سرقت برده‌اند گفت: سارقان ۴ تخته فرش، دوربين‌های ديجيتال و لپ‌تاپ با خود برده‌اند. آن‌ها همچنين تمام طلا و جواهرات داخل خانه را که حدود ۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان قيمت داشت، به سرقت برده‌اند. 

کلهر با بيان اين که سارقان حدود يک ميليون تومان هم وجه‌نقد سرقت کرده‌اند گفت: ارزش تقريبی اموال به سرقت رفته حدود ۷۰ ميليون تومان بود.

وی با بيان اين که با حضور در کلانتری ۱۶۳ ولنجک اعلام شکايت کرده‌ام گفت: از تمام عوامل تجسس پليس آگاهی و ديگر مسئولان تشکر می‌کنم که لطف داشتند و پيگير قضيه هستند. 

کلهر گفت: طبق شنيده‌های من اين افراد در يک ماه گذشته حدود ۹۶ خانه را به اين طريق مورد دستبرد قرار داده‌اند.

وی گفت: تا اين لحظه اطلاع خاصی درباره سارقان به دست نيامده اما عوامل تجسس پليس آگاهی قول داده‌اند سارقان را دستگير کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین