کد خبر: ۱۴۱۰۳۹
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۰

مرکز مجهز آموزش فنی ایساکو افتتاح شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قائم مقام خدمات پس از فروش و مهندسی شرکت ایساکو از افتتاح یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزش فنی در حوزه خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی کشور خبر داد.

علی نمکین با اشاره به این موضوع خاطرنشان کرد: این مرکز با وسعتی حدود ۷۰۰۰ متر مربع شامل ۳ مجتمع کارگاهی بزرگ بوده که در مجموع، خود متشکل از ۱۶ کلاس کارگاهی و تئوری، یک سایت رایانه و فضای بزرگ سرپوشیده مختص کار عملی بر روی خودروها است.

وی افزود: این مرکز دارای مجتمع خوابگاهی با ظرفیت پذیرش شبانه‌روزی ۹۰ کارآموز از شهرستان‌ها است و هم اکنون به طور روزانه ۲۵۰ کارآموز (کارکنان شبکه نمایندگی‌ها) در کلاس‌های تئوری و عملی مربوطه شرکت دارند.

او تصریح کرد: با توجه به اضافه شدن خودروهای جدید به سبد محصولات ایران خودرو و ضرورت ارتقای سطح دانش فنی نمایندگی‌ها، ارایه آموزش مستمر و برنامه‌ریزی شده یکی از الزامات نظام خدمات پس از فروش است؛ چرا که هرچه دانش فنی نمایندگی‌ها افزایش یابد مشتری نیز استقبال و اعتماد بیشتری از شبکه خدماتی کرده و دیگر سراغ تعمیرگاه‌های متفرقه نخواهد رفت.

قائم مقام خدمات پس از فروش و مهندسی شرکت ایساکو ادامه داد: در این راستا در تقویم آموزشی ایساکو برای نیمه دوم سال جاری ارایه بیش از ۳۰۰ هزار نفر ساعت آموزش پیش‌بینی شده است که این ظرفیت قابل افزایش نیز هست.

نمکین با اشاره به برنامه‌های آموزشی مرکز آموزش فنی ایساکو گفت: اجرای برنامه های نظارتی در محل نمایندگی‌ها، تمرکز زدایی و تسهیل در ارایه آموزش‌های منطقه‌ای، آموزش منطقه‌ای مالکین خودروها، بسط و گسترش آموزش‌های فنی به مناطق صادراتی، تقویت و به روز رسانی بنیه علمی و تخصصی مرکز آموزش و بسط و توسعه آموزش‌های الکترونیکی از جمله برنامه‌های آموزشی ما در حوزه خدمات پس از فروش است.

وی تاکید کرد: به منظور بسط و توسعه آموزشهای فنی در سطوح مختلف اقشار جامعه و معرفی آموزش فنی ایساکو در سطح بین‌المللی، استاندارد آموزش شایستگی برای دوره‌های فنی، تدوین شده و کد ملی آموزش شایستگی با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای هر یک از دوره‌ها اخذ می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین