کد خبر: ۱۶۳۵۸۳
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۶

ديدار چهره به چهره احمدی‌نژاد با مردم

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: پايگاه اطلاع‌رسانی رياست‌جمهوری نوشت: محمود احمدی‌نژاد در فضايي صميمي و به صورت چهره به چهره با شماري از مردم ديدار و پس از آگاهي از مسائل و مشكلات آنان، دستورات لازم را جهت رسيدگي و رفع آنها صادر كرد.

دكتر محمود احمدي نژاد، صبح امروز (پنجشنبه) در اين ديدار صميمي و رو در رو با مردم كه در نهاد رياست جمهوري برگزار و بيش از پنج ساعت به طول انجاميد از ملاقات‌شوندگان با روي گشاده استقبال کرد و با حوصله به بررسي مسايل، مشکلات، درخواستها و پيشنهادات آنان پرداخت.

ملاقات كنندگان كه از قشرها و طبقات گوناگون مردم بودند نيز در فضايي صميمي، مشكلات و طرح‌هاي خود را در زمينه‌هاي مختلف با رييس جمهور در ميان گذاشتند و رييس‌جمهور نيز پس از شنيدن درد دل‌ها و سخنان مردم و اطلاع از مسايل مطرح شده، دستورات و رهنمودهاي لازم را براي پيگيري، رفع مشكلات و اجرايي شدن طرح‌ها و پيشنهادات ارائه كرد.

تقاضا براي حمايت از ابتکارات در جهت رساندن به توليد انبوه، حمايت از طرح‌ها و پروژه‌هاي تحقيقاتي و ايجاد زمينه هاي اشتغال‌زايي، رفع مشکل مسکن، حمايت و پشتيباني براي توليد آثار فرهنگي از جمله انتشار کتاب و در خواست کمک براي برطرف شدن مشکلات و مسائل تحصيلي و اقتصادي از جمله مواردي بود كه برخي از افرادي كه با رييس جمهور ديدار كردند به آنها اشاره داشتند.

همزمان با دکتر احمدي نژاد، ثمره هاشمي دستيار و مشاور ارشد رييس جمهور و محمد هاشم غرقي رييس مرکز ارتباطات مردمي نهاد رياست جمهوري نيز با جمع ديگري از مردم ملاقات كرده و مسائل آنان را در حوزه مديريتي خود بررسي و دستور رسيدگي صادر كردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین