کد خبر: ۱۶۴۴۶۹
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۱

ساعت کار: ۱۱ شب تا ۷ صبح

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ دبیر اجرایی خانه کارگر اهواز اعلام کرد: یک واحد تولیدی در اهواز در ماه مبارک رمضان اقدام به تغییر شرایط کار کارگران کرده است.

آقایار حسینی با بیان اینکه اقدام این واحد تولیدی مغایر با قانون کار است به ایلنا گفت: یک واحد بزرگ تولیدی در اهواز به بهانه ماه رمضان اقدام به تغییر شرایط کار کارگران کرده و با حذف شیفت روزانه این کارگران از آنان خواسته است از یازده شب تا هفت صبح در محل کار خود حاضر شوند.

اين فعال كارگري در خصوص چنين بدعت‌گذاري‌هايي به مناسبت‌هاي مختلف كه ناقض قانون كار است هشدار داد و افزود: تغييرات اين‌چنيني زمينه را براي كنار گذاشتن ساير مواد قانون كار فراهم مي‌آورد.

او با اشاره به سابقه ۳۰ ساله این واحد تولیدی اضافه کرد: این کارخانه با وجود استمرار در توليد با کارگران قرارداد یک ماهه منعقد مي‌كند و در پايان هر ماه با کارگرانی كه بعضا بیش از ۱۰ سال سابقه كار دارند نيز تسویه حساب کرده و حتی سنوات ماهانه آنان را نیز پرداخت می‌کند.

حسینی در پايان با اشاره بر وضعیت نامطلوب معیشتی کارگران خوزستانی افزود: این کارگران بدون حامی با حداقل درآمد به استقبال ماه مبارک رمضان مي‌روند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین