کد خبر: ۱۶۵۳۲۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۸

اوباما ماه رمضان را به امت اسلامی تبریک گفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در بیانیه ای که از سوی کاخ سفید صادر کرد، ماه مبارک رمضان را به امت اسلامی تبریک گفت.

به گزارش شفقنا، اوباما در این بیانیه با تبریک آغاز ماه رمضان گفت: رمضان امسال دارای معنای خاصی برای ساکنان خاورمیانه و شمال آفریقاست، زیرا آنها آن قدر شجاعت داشتند که توانستند دموکراسی را محقق کرده و آینده‌ی خود را با دستان خود رقم زنند. مسلمانانی که هنوز هم در تلاش هستند تا حقوق خود را به دست آورند.

وی در ادامه تاکید کرد: ایالات متحده ی آمریکا هنوز از کسانی که از فرصت های موجود برای رقم زدن آینده ی خود استفاده می کنند، حمایت خواهد کرد. این افراد حق دارند به دور از هر ترس و خشونتی با آزادی کامل زندگی کنند.

اوباما همچنین اضافه کرد: آغاز ماه رمضان به ما یادآوری می کند که اسلام قسمتی از بافت ملت ماست و آمریکایی های مسلمان ما را در تقویت کشورمان یاری می کنند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری البلد، وی در پایان افزود: ماه رمضان دارای معنای عمیقی برای یک و نیم میلیارد مسلمان در جهان است. رمضان یادآور انسانیت انسان و التزام به عدالت و برابری است که در تمام ادیان مشترک است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین