کد خبر: ۱۶۹۶۷۲
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۸

حقوق مربی تیم ملی: روزی 27 تومان/ بنا دیگر بر نمی‌‎گردد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مربی تیم ملی کشتی فرنگی ضمن گلایه از پاداش‌های مربیان المپیکی گفت: تیم ایران در شرایطی با کسب سه مدال طلا موفق به قهرمانی در بازی‌های المپیک 2012 لندن شد که مربیانش روزی 27 هزار تومان حقوق می‌گرفتند!

جمشید خیرآبادی در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پاداش‌های 20 سکه‌ای به مربیان تیم ملی کشتی فرنگی نوعی توهین و بی‌احترامی به ما بود که انگیزه و اشتیاق ادامه همکاری را در بین تمامی مربیان از بین برد.

این مربی سازنده کشتی فرنگی ایران ادامه داد: هیچکدام از مربیان تیم ملی کشتی فرنگی آدم‌های مادی نبودند، چراکه اگر به فکر پول و مادیات بودند با روزی 27 هزار تومان به صورت شبانه روزی در اردوهای تیم ملی کار نمی‌کردند و سختی و دوری از خانه و خانواده را به جان نمی‌خریدند. حقوق ماهیانه ما چیزی حدود 550 هزار تومان بود که به عنوان مثال من باید برای اقامت در تهران، ماهیانه یک میلیون تومان اجاره خانه می‌دادم!

وی افزود: محمد بنا بارها به ما تاکید می‌کرد در لیگ برتر مربیگری نکنیم و ما هم با دل و جان این حرف را قبول می‌کردیم. همین مسئله نشان می‌دهد که مربیان تیم ملی کشتی فرنگی مادی نیستند اما پاداش‌های 20 سکه‌ای کاری با ما کرد که سکوت را بشکنیم و از وضعیت موجود انتقاد کنیم. شاید باورتان نشود اما مبلغی که مربیان کشتی به زلزله‌زدگان آذربایجان اهدا کردند، بسیار بیشتر از پاداش‌های آقایان بود!

خیرآبادی به عدم تمایل خود به همکاری مجدد با تیم ملی کشتی فرنگی اشاره کرد و گفت: با این شرایط نه تنها من و دیگر مربیان تیم ملی، بلکه محمد بنا هم به همکاری مجدد با تیم ملی کشتی فرنگی فکر نخواهد کرد، چراکه آقایان هنوز یک ماه از المپیک لندن و موفقیت تاریخی آن نگذشته این چنین از ما تجلیل و تقدیر کردند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک لندن در خاتمه یادآور شد: افشارزاده و علی آبادی بارها در لندن به ما گفتند به هیچوجه اجازه نخواهند داد از عرصه مربیگری تیم ملی دور شویم و ما را به هر قیمتی در کادر فنی نگه می‌دارند اما اتفاقات اخیر نشان داد که این بار هم همه چیز فراموش شد و کشتی فرنگی باید در انتظار اتفاقات تازه‌ای باشد. 

تعدادی از مربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی و همچنین برخی مربیان تیم ملی وزنه برداری پس از پایان مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران المپیک 2012 لندن به میزان پاداش‌های 20 سکه‌ای خود نسبت پاداش‌های 100 تا 200 سکه‌ای ورزشکاران اعتراض کرده و آن را توهینی به جامعه مربیان خواندند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
0
0
درود بر بنا ..........حقیقت جز این نیست !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
0
0
همه مثل آقای رویانیان نیستند که جواب این همه ملت رو بگند به تو چه به تو چه ربطی داره اصلاً این آقا چرا با این همه.. و ضمنا با دو شغله بودن که ما میدانیم پرسپولیس رو اداره کنه و انسانهای بزرگوار و ارزشمندی مثل آقای بنا با این همه حجب و حیا این چنین اتفاقاتی برایشان بیافتد
اگرچه یاد گرفتیم توی این مملکت باید پرورو بود تا با حجب و حیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
0
0
20 سکه ! خجالت نکشتید.بنده خدا حق داره این یعنی توهین. متاسفانه در همه زمینه ها این جوری برخورد میشه.باعث این کاستیها فقط مدیریت ضعیف هستش.ترکیه به طلاداران المپیک 2میلیارد می ده اون وقت ما!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
0
0
پول بیت المال برمیدارن میدن فوتبالیست هایی که یه میلیونم ارزش ندارن اونوقت به قهرمانایی که افتخار میارن برا ایران اینطوری پول میدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
0
0
خدا شاهده ظلم بزرگى در حقشون شده ,يعنى اين همه افتخار از ٤٠ سال قبل تا بحال ارزشش فقط ٢٠سكه بود .عزيزان بريد كشورى كه بالا مقامانش قدر ورزش رو ميدونن،شما ارزشتون خيلى بيشتراز اين حرفاس
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین