کد خبر: ۱۷۰۵۵۶
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۵

کانادا هیچ ‌همکاری‌ دیپلماتیک ‌با ایران‌ نداشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: همان بهتر که کانادا سفارتخانه خود را در تهران بست چراکه زمانی هم که سفارتخانه‌‌اش باز بود هیچ همکاری دیپلماتیکی با ما نداشت.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در مورد تعطیلی سفارتخانه کانادا توسط این کشور اظهار داشت: همان بهتر که کانادا سفارتخانه خود را در تهران بست چراکه زمانی هم که سفارتخانه‌‌اش باز بود هیچ همکاری دیپلماتیکی با ما نداشت.

وی افزود: بیشتر مفسدان کشور بعد از خروج از ایران به کانادا پناهنده می‌شدند و وقتی ما تقاضای بازگرداندن آنها را داشتیم دولت کانادا از آن سر باز می‌زد بنابراین یک سفارتخانه صوری باید بسته می‌شد.

جوکار به مشکل اقتصادی کانادا اشاره کرد و گفت: مشکل اقتصادی کانادا سبب شده تا این کشور در برخی از سفارتخانه‌های خود در کشور‌های مختلف تعدیل نیرو کند بنابراین مشکل اقتصادی یکی از دلایل تعطیلی سفارت کانادا در تهران بوده و آنها را به سمت تعدیل نیرو سوق داده است.

به گزارش فارس،وی همچنین به اجلاس عدم تعهد در تهران اشاره کرد و گفت: بزرگی اجلاس تهران یک حقیقت غیرقابل انکار برای غرب بود و آنان مصر هستند تا با اقداماتی بچگانه شکست خود در اجلاس تهران را بپوشانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
0
0
عجب در عجب اختلاس فرار کردن دزد به کانادا بسته شدن سفارت
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین