کد خبر: ۱۷۱۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۸۴ - ۱۲:۳۹

بروجردی:آفتاب دروغ می گوید!

حداد عادل: مجبور نیستید تذکر بدهید
آفتاب‌‌نیوز : سخنان بروجردی در جلسه علنی امروز پس از آن ایراد شد که  سیدجلال یحیی زاده نماینده تفت و میبد طی تذکر کتبی به حضور نمایندگان در جشن روز ملی چین در سفارتخانه این کشور که رعایت شئونات اسلامی نشده بود انتقاد و خواستار احضار سفیر چین شده بود. 

علاءالدین بروجردی نماینده بروجرد نیز در واکنش به این تذکر کتبی، تصریح کرد: بنده به عنوان‌ گروه دوستی چین با خانم ها آلیا و افتخاری دو تن از اعضای گروه دوستی با عنایت به تجربه های گذشته و وضعیتی که در سفارتخانه های خارجی در روزهای ملی است یک ساعت زودتر از شروع جشن با سفیر دیدار کردیم. 

بروجردی افزود:‌ درست است که به دلیل حفظ شعائر اسلامی در ایران مشروبات الکلی سرو نمی شود اما شئونات اسلامی نیز رعایت نمی شود به همین دلیل ما یک ساعت قبل از آغاز مراسم جشن به سفارتخانه رفتیم و با سفیر مذاکره کردیم.
وی اظهار داشت:‌ در آن زمان هیچ وضعیت غیرعادی نبود چون مهمانی آغاز نشده بود. 

رئیس کمیسیون امنیت ملی تأکید کرد: ضروری است روشی که در 8 سال گذشته منسوخ شده و قبل از سال 76 به لحاظ حفظ شئونات، یک ساعت قبل از مراسم جشن در سفارتخانه ها حضور می یافتیم همان روش اجرا شود. 

بروجردی سپس با تکذیب خبر سایت «آفتاب» که از حضور نمایندگان در مراسم جشن روز ملی چین خبر داده بود گفت:‌ این موضوع قابل پیگرد حقوقی است.

بروجردی در حالی خواهان پیگرد حقوقی سایت آفتاب شده است که این خبر پیش از این از سوی یک خبرگزاری نیز مخابره شده و آفتاب با ذکر منبع اقدام به نقل آن کرده بود. 

نکته جالب در این میان اما واکنش بروجردی به مطلبی است که هرگز از سوی آفتاب منتشر نشده است . 
بروجردی می گوید :خبري كه در سايت آفتاب نقل شده و گفته شده كه نمايندگان ايراني در مجلس فوق هنگام سرو مشروبات الكلي و حضور بانوان بي‌حجاب ديگر كشورها شركت داشته‌اند، كذب محض و قابل تعقيب است.
آفتاب در خبر خود هیچ اشاره ای به حضور بانوان بی حجاب دیگر کشورها نکرده بود! 

حداد عادل رئیس مجلس هفتم در واکنش به بروجردی تصریح کرد: نمایندگان به محض اینکه یک مطلبی را در اینترنت و سایت ها دیدند احساس تکلیف نکنند و تذکر ندهند، یک تعدادی هم پیگیری کنند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۸۴/۰۷/۱۵
0
0
از سايت وزين شما انتظار نمي رود كه از روش هاي سايت سبك بازتاب براي توهين و هو كردن ديگران استفاده كنيد. سعي كنيد بجاي باب كردن اين روش انتقاد مخرب، از روشهاي منطقي استفاده كنيد.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۸۴/۰۷/۱۶
0
0
يكي از ابزارهاي نظارتي جامعه همانا رسانه هاي خبري و مطبوعات هستند.كه به نمايندگي از افكار عمومي مي توانند عملكرد مسولين راچه مثبت چه منفي در معرض قضاوت جامعه قرار دهند .البته رعايت امانت و پرهيز از اعمال سلايق شخصي در اصل خبر شرط سلامت اين نظارت است.و چنانچه نظري هست كه هست در ذيل خبر باشد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین