کد خبر: ۱۸۱۶۸۶
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۳
در حاشیه اظهارات رسایی و کوچک زاده در مجلس

آیا از حبس مردم لذت می برید؟!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این که مهدی هاشمی ، فرزند آیت الله هاشمی ، چه اتهاماتی دارد و فرجام پرونده اش چه می شود ، موضوع این نوشتار نیست چه آن که او ، از بهترین وکلا بهره مند است و اعضای خانواده اش نیز آنقدر پول دارند که بتوانند ۱۰ میلیارد تومان سند ملکی وثیقه بگذارند و او را تا موعد دادگاه ، بیرون بیاورند. 

آنچه موضوع این نوشتار است ، رفتارهای عجیب و غریبی است که از برخی مجلس نشینان در این باره سر می زند و خانه ملت ، به جای آن که محلی برای بررسی و رفع مشکلات عدیده "مردم" باشد ، به جایی برای عقده گشایی های "سیاسی" بدل می شود.

به عنوان مثال وقتی مهدی هاشمی ، بعد از قریب به ۳ ماه بازداشت ، با تودیع وثیقه تا زمان دادگاهش آزاد شد ، مهدی کوچک زاده در مجلس فریاد کشید که می خواهد بمیرد که ستار بهشتی در بازداشتگاه فوت کرد و مهدی هاشمی با ۱۰ میلیارد تومان آزاد شد!
این سخن را اگر کسی می گفت که از همان ابتدا پیگیر مرگ ستار بهشتی بود ، حرجی نبود ولی جالب این است که به یاد آوریم مهدی کوچک زاده همان کسی است که وقتی قرار شد مجلس پرونده مرگ ستار بهشتی را بررسی کند ، با آن مخالفت کرد! ولی حالا همین فرد ، که تا دیروز می گفت مجلس خودش را وارد پرونده نکند ، امروز چون می بیند که می تواند پشت جنازه ستار بهشتی سنگر بگیرد و علیه رقبای سیاسی تیراندازی کند ، به یاد مظلومیت ستار بهشتی افتاده است و حتی می خواهد بمیرد!

یا حمید رسایی ، نماینده دیگر جبهه پایداری در مجلس بعد از آزادی مهدی هاشمی ، چشمانش را بست و دهانش را گشود و هر چه می توانست گفت! از جمله این که : « آقازاده‌ فراری به محض ورود (به کشور) به جای زندان به منزل پدر می‌رود و در همان شب تمام آموزش‌های لازم را از وکلای اجیر شده می‌بیند » ؛ واقعاً باید به ضریب هوشی چنین نماینده ای غبطه خورد که فکر می کند مهدی هاشمی که سال ها می توانست از مشاوره های وکلا برخوردار باشد ، نیازمند آن بود که در شب ورودش به کشور با وکلا حرف بزند و آموزش ببیند!

جالب اینجاست رسایی - که در جایگاه قانونگذاری نشسته - حتی پا را فراتر گذاشته و از این که مهدی هاشمی برای مداوا ، یکی دو روز را در بیمارستان بستری شده است ، انتقاد کرده است و این در حالی است که قانون می گوید اگر پزشک زندان تشخیص دهد که بیماری در بیمارستان بستری شود ، این کار انجام می شود کما این که درباره سایر زندانیان نیز این موضوع مصداق دارد و امر تازه ای نیست. 

آیا حمید رسایی معتقد است که هر کس به زندان رفت ، ولو این که بیمار باشد ، باید همانجا بماند تا بمیرد؟ اگر فردا روزی ، خود حمید رسایی - خدای ناکرده - زندانی شود و در زندان ناراحتی قلبی پیدا کند ، آیا انتظار دارد به بیمارستان برده شود یا همانجا نگهش دارند تا جان بدهد؟ آیا حمید رسایی که کسوت روحانیت نیز به تن دارد ، این آموزه دینی را فراموش کرده است که هر آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند؟!

به گزارش عصرایران،از منظر قانونی هم ، باید گفت که در آزادی موقت مهدی هاشمی ، هیچ اتفاق غیرقانونی رخ نداده است. طبق قانون ، فقط در برخی اتهامات ، متهم باید تا صدور حکم دادگاه در بازداشت بماند و در بقیه موارد ، بعد از انجام تحقیقات ، متهم با صدور قرارهایی مانند وثیقه ، آزاد می شود تا زمان دادگاهش فرا برسد و اگر دادگاه او را محکوم به حبس کند ، به زندان بازمی گردد.
طبق آیین دادرسی کیفری ، در چند مورد باید متهم تا صدور رأی دادگاه در بازداشت بماند:

‌الف - قتل عمد، آدم ربايي ، اسيد پاشي و محاربه و افساد في‌الارض.
ب - در جرائمي كه مجازات قانوني آن اعدام يا حبس دائم باشد.
ج - جرائم سرقت، كلاهبرداري، اختلاس ، ارتشاء، خيانت در امانت، جعل و استفاده از سند مجعول در صورتي كه متهم حداقل يك فقره سابقه‌محكوميت قطعي يا دو فقره يا بيشتر سابقه محكوميت غير قطعي به علت ارتكاب هر يك از جرائم مذكور را داشته باشد.
‌د - در مواردي كه آزادي متهم موجب فساد باشد.

حال جناب رسایی و جناب کوچک زاده که قاعدتاً باید مردان قانون باشند و بر اساس قانون سخن بگویند ، در برابر نص صریح قانون چه می گویند؟ متهم مورد نظر آنها ، آیا قتل کرده؟ اسید پاشیده؟ اعدامی است؟ سابقه محکومیت دارد؟ بیاید بیرون فساد می کند؟ و مهم تر از همه ، طبق "قانون" ، تشخیص این ها با قاضی است یا جنابان آقایان رسایی و کوچک زاده؟!

نمایندگان مجلس وکیل مردم هستند و لذا باید حامی حقوق شهروندان در قبال قوای مجریه و قضاییه باشند. از این رو ، انتظار می رود که به دقت مراقب باشند تا مبادا حقی از هیچ شهروندی - ولو آن که در جناح آنها نباشد - ضایع نشود نه این که یک وقتی یک شهروند ، بعد از سه ماه بازداشت ، با سپردن وثیقه و به طور کاملاً قانونی ، تا موعد دادگاه آزاد می شود ، داد بزنند که چرا او را در حبس نگه نمی دارید؟! آیا آقایان از حبس و رنج مردم لذت می برند؟!

مهدی هاشمی حتماً باید محاکمه شود و اگر جرمش ثابت شود ، حتماً باید مجازات شود ولی همان گونه که پسر هاشمی بودن نباید او را از مجازات معاف کند ، این نسبت ، نباید سبب کینه ورزی فراقانونی هم بشود. 

ای کاش قانونگذاران ، روزی نیم ساعت قانون بخوانند و حرمت مجلس نگه دارند که گفته اند حفظ حرمت امامزاده با متولی اش است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
سید روزبه
|
United States of America
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
0
0
این آقایان بجای اینکه به فکر اقتصاد و مشکلات مردم باشند با چنین صحبتهایی قصد گرفتن پستهایی بالاتر را د ارند
خانواده هاشمی چه قبل و چه بعد از انقلاب زحمات فراوانی برای این مرزو بوم کشیده اند.
آیا این درست است دو تازه به دوران رسیده به دلسوزان انقلاب توهین کنند
یک هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
0
0
سلام ، از ریشه وضع خراب است و این تکبرها ، منیت ها و غرورهای کاذب ، همه از ریشه سرچشمه می گیرد و اینکه بیشتر این آقایان مسئول و نمایندگان ، وظایف خود را در قبال خدمت به
مملکت و مردم و همینطور از اهداف اولیه انقلاب ، فراموش کرده و برای پست ، مقام ، تکبرها و منیت ها می جنگند .
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
0
0
اگر آقای رسایی که برای محاکمه ی هاشمی اینقدر سینه چاک میکند و حرص میخورد کمی هم به فکر معیشت مردم که این روزها به مویی بند است میبود میشد به عنوان نماینده ی مردم تحملش کرد.
فيلسوف ساده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
0
0
آي ياي يايي تازه اين بابا يك حرف زشتي زده بهشون گفته "خانواده اختاپوس"
منظورش را متوجه نميشيم اگر متوجه ايد به ما هم بگيد! ولي خواستم به ايشون يادآوري كنم اسپايدرمن 3 را اگر دوباره ببينند مي فهمند اختاپوس شكل ديگري دارد! خوب بابا وقتي بجاي امور نمايندگي فيلم غيرمجازي را مي بينيد درست ببين ديگه
شایا تجلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
0
0
مدرس نمایی آفت نمایندگان جدید است
هر اعتراضی، عنوان حق طلبی نمی گیرد
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
0
0
دوست من میشه خواهش کنم بگید این خانواده چه زحماتی کشیدن تا ما هم بدانیم ؟
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
0
0
خب آدم زورش میشه دیگه این همه غلط کاری و جنایت و .... تو کشور بکنی این همه هزینه و خرابی و آسیب جانی و مالی با کارهات رو دست کشور بذاری بعدشم صاف واسه خودت بگردی ... اصلا من میگم تو تعریف جرم آین جاسوس گنده یه تجدید نظری باید بشه .... بابا رسایی حق داره اینقد گلو پاره کنه .... حق نداره ؟
شهبازیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
0
0
مسئول هیات نظارت برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از پرداخت نشدن حق الزحمه ناظرین و سرناظرین شورای نگهبان انتقاد کرد
رحمت الله شهبازیان مسئول هیات نظارت بخش امامزاده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارhان گفت: با گذشت حدود 9 ماه از برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی متاسفانه مسئولین دفتر هیات نظارت استان حق الزحمه ناظرین و سرناظرین شورای نگهبان را پرداخت نکرده اند
وی افزود حدود 120 نفربه عنوان ناظر ،ناظر مسئول و سرناظر مسئولیت نظارت 24 صندوق اخذ رای در بخش امامزاده را در روز 12 اسفند بر عهده داشته اند
شهبازیان گفت: نکته حائز اهمیت اینکه حق الزحمه ناظرین بخش مرکزی نطنز و بخش قمصر که جزء حوزه انتخابیه است پرداخت شده است
ایشان افزود از مقام محترم دبیر شورای نگهبان حضرت آیت الله جنتی (حفظه الله) استدعا داریم هر چه سریعتر دستورات لازم را جهت پرداخت حق الزحمه ناظرین زحمتکش و امین شورای نگهبان بخش که سابقه ی طولانی با دفاتر نظارت شورای نگهبان در سطح شهرستان داشته اند و عضو شبکه ناظر امین صادر فرمایند تلفن تماس 09133621159
علی از هشترود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
0
0
رسایی احساس کرده دیوار هاشمی کوتاه شده می خواد خودشو ایطوری مطرح کنه ، غافل از اینکه مردم خیلی آگاهتر از امثال رسایی هستند . اگر 20 سال قبل این بابا را مرور کنید خواهید دید که ..
سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
0
0
انقدر به این مهدی هاشمی گیر ندین بنده خدا مگه چه کار کرده هنوز کلی جرم هست که انجام نداده
رمضان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
0
0
رسایی وامثالهم خیلی کوچکترازآن هستند که بخواهند درباره آیت اله هاشمی شخص دوم مملکت صحبت کنند. نمی دانم چه کسی اینها را نماینده مجلس کرده است.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
0
0
با سلام
کفيست چشمانتان را باز کنيد تا ببينيد ! خيلي سخت نيست دوست عزيز سعي کن بيدار شي اونوقت همه چيز رو ميبيني
پویا آرمانزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
0
0
این آقایون نماینده ی ملت نیستن که اینها نماینده دولت هستند
یاد گرفتند که نماینده باید مخالفت کنه اما نفهمیدن که در چه موردی باید مخالفت کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
0
0
دشمن عزیز! لطفا سوار مترو نشوید(بقیه پیشکش). مقداری هم مطالعه بفرمایید، بد نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
0
0
از ناجوانمردی های دنیا همین بس که کسی مثل رسایی در باره هاشمی حرف می زند!!! حتی بد و خوبش هم اهمیت کمتری دارد. مردی که به اذعان مخالف و موافق در مقابل شکنجه های ساواک بالاترین مقاومت داشت، کسی که در مورد دوست و دشمن با ادب حرف زده و کسی که شهامت پاسخ دادن به نامه صدام را داشت که بعد از سالهای سال هنوز هم امثال رسایی که هیچ استاد ایشان هم نمی توانند ایراد بگیرند. دریغ و درد که دنیا خیلی ناجوانمرد است و چقدر خوب است که جای هاشمی نیستم.
و صد البته که آقای رسایی و همفکرانشان از هر تنبیهی علیه کسانی که در گروه تازه وارد شده به عرصه انقلاب و نظام هیچ ابایی ندارند و خوشحال هم می شوند، اما بذای حلقه خودی هایشان کمترین اخمی بد و ضد اسلام و نظام و ... است.
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
منم انقدر پول داشتم براتون مونوریل می زدم . کل سرمایه مملکت دست این خانواده هستش بعد میاید می گید مترو زده مگه با پول باباش مترو زده
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
یه منفور می آد، هزار تا منفور ِ دیگه از دشمنی با اون محبوب می شن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
"برای دو چیز انتهایی نیست. جهان هستی و جهل بشر. اولی شاید انتهایی داشته باشد، اما دومی هرگز."
پول به تنهایی نه چیزی را می سازد و نه چیزی را خراب می کند. اما پول دست آدم با عرضه و عاقل آباد می کند و دست آدم بی عرضه و بدتربیت شده، ویرانی می آورد، اعتیاد و فحشا و ...
آقای هاشمی مترو را با پول باباش (بقول شما)نساخت، با بودجه سالانه کشور هم نساخت و ... اما مسلم می دانم که در کنار پولی که هزینه شد، اگر عرضه و دلسوزی هاشمی نبود، الان تهران جای زندگی نبود که من و تو بنشینیم و در خصوص این مرد قضاوت کنیم. اما موافقین شما خیلی درآمد داشته و ثروتمندترین وزیر تابحال در میان وزرای سال های اخیر بوده است، چه کردند؟ شما بفرمایید. خدا شاهد است که تعصبی ندارم، اتفاقا از نظر موضع گیری و حرفهایی که زده می شوند(نه عملکرد) من بیشترین همسویی را بعد از دولت آقا با این دولت دارم، اما معتقدم که حرف ها زمانی ارزشمندند که اعمال و کردار با آنها همسو باشند، وگرنه وضع بدتر است، چون طرف عالمی است که عمل ندارد و گناهش سنگین تر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
صداي ساز اين افراد بعدا شنيده خواهدشد مشگلات جامعه مردم را له مي كند اگر توان داري جلوي له شدن مردم در مسائل اقتصادي را بگير اقاي نماينده مردم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
با سلام نویسنده محترم
به عنوان یک کارشماس حقوق عرض می کنم که برداشت شما از عبارت فساد در بند د ماده فوق الذکر چیست؟ آیا تنها ناظر به فساد اخلاقی است یا این معنا به دلیل اطلاق ماده و به کاربردن آن از سوی قانونگذار به طور مطلق ناظر به هر نوع فساد دیگر نظیر امحاء آثار جرم، تبانی برای ارتکاب جرم، سازماندهی و... نیز می باشد و با توجه به پیشینه اقدامات متهم در ما نحن فیه ادامه بازداشت موقت مستند به بند د قابل توجیه بوده است. ثانیاً اینکه به دلیل عدم اعلام عناوین اتهامی نمی توان به همین سادگی این ماده را مستمسک قرار داد.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
شما چند می گیرد حرف بزنید
مجلس خانه ملت است نه جای توهین افترا فتنه انگیزی به مجلس نشینها پیشنهاد می کنم کلمه ملت را از خانه ملت بردارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
آقایان کوچک زاده ورسایی چرا از اینکه متهمانی همچون سعید مرتضوی و رحیمی نه تنها محاکمه نمیشوند بلکه در پست های کلیدی گمارده شده اند برآشفته نمی شوند ؟به خدا سوگند اینان از خدا بی خبرانند وفقط سیاسی فکر می کنند مهدی هاشمی اگر جرمش ثابت شد باید محاکمه شود .اما بقیه چی؟ باید پست بگیرند؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
مگه قراره کسی با پول باباش برا کشور کار کنه،بقیه آقایون که پول کشور دستشونه شما بفرما چیکار کردن
م.ا. آرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
آقای نویسنده مقاله آیا از حبس مردم لذت می برید. به فرض حرف شما درست باشه باید یک نگاهی هم به سایت آفتاب خودتان بکنید که هرچه دلتان بخواهد به دولت در طول این 8سال گفتید و حقوق شهروندی و حرفهای قشنگی که در این مقاله نوشتید را فراموش کردید. کلام آخر یک ضرب المثل که می گه دیگ به دیگ می گه ته سیاه سه پایه می گه صلی علی
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
داداش گلم سن شما کفاف درک خیلی از مسایل را نمیدهد که بفهمی. امثال شما زیاد هستند که با نفهمیدن خود. و خود را به نفهمی زدندو تار پود این نظام را از هم گسیخته اند
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
دوست عزیز دولتی آزاد تر از دولت آقای احمدی نژاد نبوده و نخواهد آمد .و اینکه میگوید شما هر چه خواستید گفتید باید بگویم چون هر رسانه ای تا انتقاد کرد درب آنرا بستند و افراد ان نیز زندانی شدند. در این چند سال بعد ازانقلاب به یاران امام توهین و تهمت افترا باب نبود که دراین هشت سال باب شد دزدی دورویی ریا چاپ لوسی که نبود مد شد. گرانی که بیداد میکند. دلار نهصد تومن شده سه هزار و اندی. بگم بازم بگم دوست گلم
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
اصلا جرمش چيه ؟ واقعا نمي دونيم
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
اصلا جرمش چيه ؟
ضد فيلسوف سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
آفرين به فيلسوف ساده منفي بزنيددددددددد
چوپان دروغگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
زاغ رفت راه رفتن کبک را بیاموزد راه رفتن خودش را فراموش کرد.آقای رسایی وکوچک زاده میخواهند ادای مدرس را دربیاورند ولی غافل ازاینکه این کجاوآن کجا.آقایان که وکیل مردم هستند ودرخانه ملت تشریف دارندباید از امثال ستار بهشتی وکشته شدگان کهریزک ویا کوی دانشگاه سخن برانند ک هم خداوند خشنود میگردد وهم خلق خدا..این آقایان به ظاهر ولایی هستند وخود را طرفدار ولایت ولی بااین رفتارهای خود بویی از ولایت نبرده اند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
"هر آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند"
این جمله که حدیثی است از حضرت محمد(ص) درستش این است و نه اون جمله:
"هر آنچه که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند"

و فاصله این دو جمله از آسمان است تا زمین
عاليجناب سرخ پوش2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
چرا فقط تو هميشه مثبتات زياده
راستشو بگو
ضد فيلسوف سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
نه
نه
نه
نظرم عوض شد
همه مثبتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

onlyyyyy plusssssssssssssssssssss
عاليجناب سرخ پوش2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
گيرم كه ميزنيد
گيرم كه ميكشيد
با اتش زير خاكستر چه ميكنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
من یک روانشناس هستم ومطمئنم صحبتهای شماکه ازروی بغض وعقده بیان میشوندناشی ازدوران تلخ کودکی شماورسایی وکوچک زاده است.بهتره خاطرات تلخ کودکی ونوجوانیتونوفراموش کنیدتاشایدبه آرامش برسید
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
آقاي رسايي بد نيست سري به آرشيو سيما بزنيد وببينيد كه خودتان سال گذشته در برنامه زنده در مقابل پرسش خبرنگار كه درباره گم شدن مبلغ يك ميلياردو چهارصد ميليون تومان بودجه اداره كل إرشاد قم در زمان مسئوليت شما پرسيد چگونه در عرض چند دقيقه دو جواب كاملا متناقض داديد و جوري سفسطه كرديد كه هر كودكي متوجه اين ناراستي مي شد .خواهش مي كنم شما بيشتر به دوران مسئوليت خودتان فكر كنيد و بنهاي كتاب رو كه معلوم نشد كجا رفته پيدا كنيد.
ب ع
|
Netherlands
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
سلام . عده ای امروز بازیچه دست دشمنان شده اند و حرمت و شخصیت و زحمات و... گذشته افراد را نادیدهئ گرفته و بدتر از دشمنان اقدام به ترور میکنند . من خود افراد بسیاری را میشناسم که چه قبل و چه بعد از انقلاب در راه این انقلاب از جان ومال و... خود گذشته اند و امروز به عناوین مختلفه از خدمت به نظام کنار گذاشته شده اند در واقع بقول برخی از دوستان انقلاب مخملی در واقع از سالها قبل در ایران عملی شده آنهم توسط اشخاصی که سابقه بسیار بدی . حتی در رژیم سابق داشتند . چه بسیار از رزمندگان و جانبازان . خانواده شهدآ مثل من که خانه نشین شده اند. ولی این دور نیز بقولی تاب نمیآورد غم مخور
عاليجناب سرخ پوش2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
گيرم كه ميزنيد
گيرم كه ميكشيد
با اتش زير خاكستر چه ميكنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Q
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
هاشمی...هاشمی... حمایتت میکنیم
کلا حمایت میکنیم از هاشمی چه پسرش باشه چه خودش حمایت میکنیم تا...
اصلا میگم پسرش کاندیدای ریاست جمهوری هم بشه بد فکری نیستا ... حال همه گرفته میشه.چه حالی میشن خیلیا... D:
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
0
0
این ها که وکیل مردم نیستند وکیل الدوله ای که با لابی به این پست رسیده آن هم با رأی ناچیز
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
0
0
آقای رسایی شما همسو با دولتی هستی که بعد از جنگ تحمیلی بیشترین ضربه را به اقتصاد ومردم ایران وارد کرد اختاپوس کسانی هستند که با آن درامدهای هنگفت نفتی ، مملکت را به سوی برشکستگی اقتصادی کشانده اند. یک سوال از شما دارم به وجدان خودت اگر داری رجوع کن و جواب بده: شما که در مجلسی چرا به مشکلات اقتصادی، امنیتی ، فقر و فحشا، تورم، بیکاری ، دیپلماسی، اختلاس، رشوه که در سطح مملکت بیداد می کند نمی رسی شما که داری پول بیت المال را می گیری چرا از حقوق مردم دفاع نمی کنی و کار خود را انجام نمی دهی وبعد داری تو کار قوه قضائیه دخالت می کنی ، راستی قضیه اختلاس بیمه و 3000 چی شد ، قضیه کهریزک و مرتضوی چی شد، قضیه گمرک و کالاهای قاچاق، قضیه وزیر آموزش و پرورش، قضیه بنگاههای زود بازده، قضیه گرانی سکه وارز، قضیه درآمدهای نفتی هنگفت، دریاچه ارومیه، هوای کثیف تهران، 2000میلیاردی که دولت باید به مترو میدادو.... راستی چند درصد مردم تهران به شما رای دادند.
علیرضا
|
Canada
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
0
0
سلام، هنوز تو این فکرم که جوان 20 ساله مگه چی کاره این مملکته که همراه پدرش در سال 68 باید بره روسیه، عکسش رو چند روز پیش همین سایت منتشر کرده بود. من اونجا یه نظر گذاشتم ولی متاسفانه منتشر نشد. کاملا معلومه که نظراتی که باب میل سر ممیزی سایت نباشد، سانسور میشود. من بار ها نظر گذاشتم ولی منتشر نشده. اینکه این خانواده هر کدومشون یه کاره این مملکت هستن کسی نمیتونه کتمان کنه. بابا خوب خانواده مهم و پر نفوذی هستن، کمتر از ریاست هم برازنده اشان نیست. چرا بعضی ها نمیخوان قبول کنن. رسایی مرحوم شهید مدرس زمان. به احتمال قوی این نظر هم سانسور میشه، چون نظر مخالف منویات بالایی هاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
0
0
تاسف من بعنوان یکی ازملت (بقول همه دولتیان که مایه میگذارند) که همیشه جنگ ودعوا بین همین اقایان رایج است مدیر وزیر وکیل رئیس ...خودشان ضد انقلاب اشوبگر اختلاسگر و... خودشان ومومن انقلابی دنیا مدار واخرت گرا و.... هم خودشان براستی شما تواین دنیا چه میکنید ؟ راستی شما دنیای دیگری هم دارید از ملت نمی ترسید واقعا واقعا از خدا بترسید خبر نمی کند!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین