کد خبر: ۱۸۱۸۳۰
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷

اخبار خوش از باشگاه پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پس از کناره گيري مانوئل از همراهي تيم فوتبال پرسپوليس به نظر مي رسد که اوضاع بر وفق مراد سرخپوشان است.


یحیی منتظر مصاحبه اخراجی ها باشد

سر مربی جوان سرخ پوشان تهرانی بلا فاصله پس از آنکه مرد همه کاره این تیم شد قلم قرمز روی نام چند بازیکن این تیم کشید و به بهانه این که نیازی به آنها ندارد عذر شان را خواست اتفاقی که هیچ کدام از ان بازیکنان انتظار نداشتند برای آنها رخ دهد.

جواد کاظمیان،حمید علی عسگر،شهاب گردان ،سامان آقا زمانی هر چند به ظاهر حرفی نزدند و بدون درد سر تن به جدایی دادند اما در باطن به شدت از گل محمدی عصبانی هستند و اگر ظرف روز های آینده دیدید یا شنیدید مصاحبه های جنجالی علیه او سر داده اند خیلی تعجب نکنید چرا که اگر این ها اگر طی روزهای گذشته مصاحبه می کردند ممکن بود باشگاه رضایت نامه های آنها را صادر نکند و به مشکل بر بخورند ولی حالا که جدا شده اند و قرار داد های خود را به ثبت رسانده اند منتظر فرصتی برای مصاحبه علیه سرمربی جدید پرسپولیس هستند که باعث جدایی آنها از این تیم شد.


ناراحتی نیلسون از جدایی گردان
برخلاف اکثر گلر ها که رابطه خوبی با رقبای خود در تیم های شان ندارند نیلسون برزیلی رابطه گرمی با شهاب گردان و امیر عابد زاده داشت و این گلر برزیلی در روز هایی هم که روی نیمکت مینشست هرگز علیه گردان موضع نمی گرفت و بار ها هم در مصاحبه هایش وی را از بهترین دروازه بانان ایران می دانست ولی نیمکت نشینی های متوالی؛ گردان را به ستوه آورد تا او مجبور به جدایی شود و سر از سپاهان در بیاورد این جدایی ناراحتی نیلسون را هم در پی داشت و این دروازه بان طی تماس تلفنی با گردان ضمن آرزوی موفقیت، ناراحتی اش را هم از این موضوع اعلام کرد.


اعتماد بالای هواداران به یحیی
یحیی گل محمدی در اولین حضورش روی نیمکت پرسپولیس به عنوان نفر اول فنی توانست با ۶ گل ملوان بندر انزلی را از پیش رو بردارد پیروزی با ارزشی که به دل هواداران نشست و باعث آشتی دوباره آنها با پرسپولیس شد . بر همین اساس یکی از سایت هایی که خبر های باشگاه پرسپولیس را پوشش می دهد از کاربران خود خواسته تا در یک نظر سنجی نسبت به موفقیت یا عدم موفقیت گل محمدی رای بدهند که وی توانسته با کسب ۸۳ درصد آرا از هواداران نسبت به آینده امیدوار باشد البته امید واریم هواداران فرصت کافی را به مربی تیم خود بدهند و با یک شکست احتمالی نظرشان برنگردد و همانند استیلی با گل محمدی بر خورد نکنند.


فردا یحیی رو به روی خبرنگاران می نشیند
اولین دیدار سرخپوشان تهرانی از دور برگشت لیگ برتر فوتبال ایران سه شنبه این هفته در ورزشگاه آزادی مقابل صنعت نفت آبادان بر گزار می شود بر همین اساس نشست خبری مربیان دو تیم فردا بعد از ظهر در محل سازمان لیگ برگزار می شود و یحیی گل محمدی برای اولین بار در قامت سر مربی پاسخ گوی سوالات خبر نگاران خواهد بود لازم به ذکر است گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان به دلیل همزمانی با آخرین تمرین نتوانست در نشست خبری حاضر شود.



احتمال باز گشت حمید علی عسگر در پایان فصل
هر چند یحیی گل محمدی به بهانه بی انگیزگی حکم به کنار گذاشتن حمید علی عسگر از پرسپولیس داده تا این بازی کن جوان راهی راه آهن شود اما گل محمدی هرگز منکر توانایی های این بازیکن نشده است بر همین اساس از رویانیان خواسته از فسخ قرارداد و صدوور رضایت نامه برای علی عسگر خودداری کند تا او همچنان بازیکن پرسپولیس بماند فقط او نیم فصل به طور قرضی در تیم دایی توپ بزند ودر صورتی که به شرایط ایده آل رسید در پایان فصل دوباره برگردد و پیراهن پزسپولیس را بر تن کند حال باید منتظر ماند و دید در پایان فصل چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.



نکاتی در رابطه با خرید خارجی پرسپوليس

در آخرین روز نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال ایران ؛یحیی گل محمدی رضایت داد تا با رو یانیان با یک بازیکن صربستانی عقد قرار داد کند تا این بازی کن در نیم فصل دوم با پیراهن پرسپولیس به میدان برود در ادامه به نکاتی اشاره می کنیم تا این بازیکن ۲۸ ساله را بهتر بشناسید. مارکو پرو کوویچ در پست هافبک چپ بازی می کند و سابقه بازی در پست دفاع چپ را هم دارد از نکات قابل توجه این که ۸ سال در تیم ستاره سرخ بلگراد توپ زده که در این مدت توانسته بود ۱۰ گل هم به ثمر برساند بعد از ستاره سرخ بلگراد راهی سوئیس شد تا در تیم بازل این کشور توپ بزند که در ۳ سال حضور در این تیم ۴۰ بازی انجام داد که حاصل ان ۱۰ گل بود. بعد از سوئیس لیگ امریکا مقصد مارکو شد تا ۲ سالی هم در این لیگ بازی کند.

این بازیکن ۲۸ ساله که از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ هم عضو تیم ملی زیر ۲۱ ساله های صربستان بوده برای نیم فصل به عضویت پرسپولیس در آمده است تا زیر نظر یحیی گل محمدی به میدان برود.


پادر میانی کریمی برای معدنچی
در فوتبال ایران زیاد نیستند بازیکنانی که رابطه صمیمی با علی کریمی داشته باشند . چرا که علی کریمی خیلی دوست ندارد کسی را به خود نزدیک کند . ولی حساب مهرزاد معدنچی از خیلی ها جدا است و علی کریمی او را از دوستان صمیمی خود می داند و در اکثر اوقات با او گشت و گذار می کند . اما این روزها دنیا به وفق مراد رفیق صمیمی جادوگر نیست چون گل محمدی قلم قرمز روی نام او کشیده و معدنچی را به عنوان بازیکن مازاد اعلام کرده است بر همین اساس شنیدیم کریمی قصد دارد به خاطر ماندن معدنچی در پرسپولیس با گل محمدی گفتگو کند تا راهی برای ماندن پیدا کند البته بعید به نظر می رسد ولی کریمی می خواهد رسم رفاقت را به جای آورد. لازم به ذکر است که بدانید زمانی که مانوئل کریمی را از پرسپولیس اخراج کرده بود معدنچی و مهدوی کیا تلاش زیادی انجام دادند تا پیر مرد پرتغالی منصرف شود که سر انجام هم موفق شدند و کریمی به پرسپولیس برگشت 

باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین