کد خبر: ۱۸۱۸۵۰
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۶

جوانفکر از بیمارستان مرخص شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پزشکان متخصص بیماری های داخلی، قلب و ارولوژی پس از انجام آخرین معاینات پزشکی جوانفکر و بررسی وضعیت جسمانی وی، تاکید داشتند که بیمار روند معالجات خود را در بیمارستان ادامه دهد.

رییس جمهوری، وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور خارجه، رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، عضو شورای شهر تهران، مشاور فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، رییس سازمان فضایی کشور و استاندار تهران در مدت حضور جوانفکر در بیمارستان از وی عیادت کردند.

معاونین، مدیران و سردبیران بخش های مختلف خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران و دانشکده خبر نیز طی این چند روز با حضور در بیمارستان آتیه از جوانفکر عیادت کردند.

علی اکبر جوانفکر پنجم مهر سال جاری برای اجرای حکم محکومیت خود از طرف دادگاه کیفری استان تهران، به زندان اوین مراجعه کرد و بعد از حدود سه ماه چهارشنبه شب گذشته (۲۹ آذر ماه) برای مدت چهار روز به مرخصی آمد.

وی پنجشنبه شب به علت مشکلات قلبی، کبدی و کلیوی و همچنین درد شدید در ستون فقرات در بیمارستان آتیه تهران بستری شد.

به گزارش ایرنا، جوانفکر به رغم توصیه های پزشکان متخصص، اصرار داشت که امروز یکشنبه از بیمارستان مرخص شود و فردا (دوشنبه) در پایان مرخصی خود و در راستای تعهد و پایبندی به قانون، به اوین باز گردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
آقای رسایی و دوستان با بصیرتش نفرمودند که ایشان تمارض کرده اند و عوامل ذیربط وی را بطور ناگهانی از بیمارستان نبردند.در حالی که گفته شده که ایشان در سوئیتی با امکانات عالی دوره محکومیت خود را سپری می کنند، اما مهدی هاشمی در سلول انفرادی در بازداشت(نه زندانی)بوده است. انصاف در این کشور چه گوهر نایابی شده است.
یک هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
سلام ، قانون باید در مورد همه یکسان عمل شود ، ایشان هم
مثل آقای مهدی رفسنجانی وثیقه بگذارند و آزاد شوند و بعد از
روز دادگاه ، اگر مجرم بودند ، بعد به زندان بروند .
پیراسته فر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
یک کارحساب شده ای آقای جوانفکر کرد
ان اینکه مکان ملاقات دوستان ومسرلین را بیمارستان انتخاب کرد !چون ممکن بود بعضی ها ازاینکه درمظان اتهام قرارنگیرند، به منزل جوانفکرنروند،امارفتن به بیمارستان اراین انهامات مبرا بودند.
البته این را از آقا مهدی آموخته بودند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین