کد خبر: ۱۹۹۲۲۰
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳

حسین مظفر: میثم ما به جرم مظفر بودن از مناصب بالا محروم مانده

اتفاقا میثم ما به جرم مظفر بودن از مناصب بالا محروم مانده است ایشان از هجده سالگی در تشکیلات بوده و اداره جلسات 2000 نفری را به عهده داشته است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین مظفر، سخنگوی ائتلاف 2+1 در انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با روزنامه جام جم در پاسخ به این سئوال که " بعضی سایت‌ها از انتصاب فرزند شما میثم مظفر به سمت ریاست تاکسیرانی تهران ـ که وابسته به شهرداری است ـ همزمان با حضور شما در ائتلاف 2+1 خبر دادند. آیا این دو موضوع با یکدیگر مرتبط بود؟" گفت: این انتصاب همزمان نبود و این دروغ محض است. اینها همان بداخلاقی‌هایی است که صورت گرفته و بسیاری از روی بی‌اطلاعی در این رابطه به گناه می‌افتند. آنها باید در این رابطه تحقیق کنند و بعد مرا متهم سازند. این انتصاب قبل از ائتلاف صورت گرفت.
 
 وی افزود:  میثم ما قبل از این معاون سازمان فرهنگی هنری شهرداری بـــود و قبل از آن هم قائم‌مقام شهردار بود و حتی قبل از آن نیز پست‌هایی داشته که وزرای ما آن را نداشتند. اتفاقا میثم ما به جرم مظفر بودن از مناصب بالا محروم مانده است ایشان از هجده سالگی در تشکیلات بوده و اداره جلسات 2000 نفری را به عهده داشته است.
 
مظفر تصریح کرد: وی مشاور منطقه آزاد کیش و مدیرکل اتحادیه دانش‌آموزان کشور بوده و به عنوان مشاوران جوان رئیس‌جمهور فعالیت می‌کرده است. همچنین ایشان عضو هیات مدیره موسسه آی‌تی و معاون سازمان فرهنگی شهرداری بوده و قرار بود شهردار یکی از مناطق شود، اما تاکسیرانی که جزو حساس‌ترین وظایف بود و افراد دیگر نمی‌توانستند در آن فعالیت کنند به ایشان پیشنهاد شد و گفته شد با توجه به توانمندی‌های ایشان این انتخاب صورت گرفته است. شما کارنامه سه ماهه ایشان را ملاحظه کنید و ببینید که چه فعالیت موثری داشته است.
 
 
وی ادامه داد: شایعات مطرح شده جفایی است که در حق ایشان صورت گرفته و هیچ ارتباطی میان فعالیت من و ایشان وجود ندارد. پرسش من این است که چرا ما توانمندی‌های افراد را به دلایل شایعات بی‌اساس زیرسوال می‌بریم. البته این موضوع به دلیل وجود برخی از طایفه گری‌ها که در بعضی جاها وجود دارد شایعه می‌شود، اما بچه من برعکس است و توانمندی‌هایش به حدی است که باید مناصبی بالاتر از این اختیار کند. شما بهتر است به تاکسیرانی سری بزنید و عملکرد او را در آنجا بررسی کنید و خودتان در این باره قضاوت کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین