کد خبر: ۱۹۹۴۱۷
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵

پنج فیلم در سبد اکران "عید فطر"

حبیب کاوش، سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز شورای صنفی برنامه اکران فیلم‌های"عید فطر" در گروه‌های پنج‌گانه سینمایی مشخص شده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران فیلم‌های سینمایی «دهلیز»، «هیس، دخترها فریاد نمی‌زنند»، «فرزند چهارم»، «جابجا» و «هیچ کجا، هیچ کس» در سبد اکران عید فطر در سینماهای کشور خبر داد.

حبیب کاوش، سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز شورای صنفی برنامه اکران فیلم‌های"عید فطر" در گروه‌های پنج‌گانه سینمایی مشخص شده است.

وی افزود: اکران فیلم سینمایی «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی در گروه سینمایی آزادی به ثبت رسید و از زمان عید فطر نمایش داده می‌شود.

کاوش اضافه کرد: فیلم «هیس، دخترها فریاد نمی‌زنند» ساخته پوران درخشنده در گروه آفریقا و «فرزند چهارم» به کارگردانی وحید موساییان در گروه سینمایی قدس اکران می‌شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش تصریح کرد: نمایش دو فیلم سینمایی «جابجا» ساخته حسن توکل‌نیا در گروه سینمایی عصرجدید و «هیچ کس، هیچ کجا» در گروه استقلال به ثبت رسید و نمایش داده می‌شود.

وی با اعلام این خبر که بلیط سینماها در ایام ماه مبارک رمضان نیم بها محاسبه می‌شود، خاطرنشان کرد: آغاز اکران فیلم‌های سینمایی در ایام ماه رمضان بعد از افطار آغاز و تا سحر ادامه دارد.      

به گزارش تسنیم،کاوش اضافه کرد: در جلسه امروز شورای صنفی نمایش، اعلام شد که این شورا آمادگی دارد تا با ارائه تسهیلات ویژه به بخش‌های دولتی و خصوصی که فیلم‌هایی در ژانرهای مختلف داشته و درخواست اکران دارند فیلم‌های خود را معرفی کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین