کد خبر: ۲۱۲۱۱۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴

روح محسن قهرماني در داور اسپانيايي حلول كرد

تنها تفاوت موجود این بود که داور اسپانیایی در ثانیه های پایانی بازی مرتکب این اشتباه شد و محسن قهرمانی در دقایق ابتدایی اشتباه بزرگ را انجام داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  با گذشت چندین روز از بازی سپاهان و پرسپولیس و قضاوت جنجال برانگیز محسن قهرمانی در این بازی، هنوز آتش ها فروکش نکرده و یکی از بحث های روز فوتبال این روزهای ایران به قضاوت او در این بازی تعلق دارد

اشتباه فاحش قهرمانی در دقیقه 2 آن بازی، حالا نقل محافل است. بعد از برگشت توپ ریباندی به محوطه جریمه پرسپولیس، درنقطه ای که توپ در جریان نبود، شجاع خلیل زاده مدافع سپاهان برروی میثم حسینی ، مدافع پرسپولیس، یک فن کمر بی عیب و نقص انجام داد که این صحنه از دید داور پنهان ماند.لحظه ای که محسن قهرمانی برگشت و به آن منطقه نگاه کرد، تنها لگد میثم حسینی به شجاع را شاهد بود و کمک داور بازی هم که این برخوردها را ندیده بود، کمکی به داور بازی نکرد تا قهرمانی یکی از جنجالی ترین تصمیمات عمرش را گرفته و به جای آنکه با اعلام خطای شجاع خلیل زاده، به نفع پرسپولیس سوت بزند، میثم حسینی را اخراج و یک پنالتی به نفع سپاهان اعلام کرد که تا کار به اینجا بکشد.

دیشب و درجریان بازی الچه مقابل رئال مادرید قضاوت مشابهی را از سوی مونیس فرناندس داور اسپانیایی که حالا می تواند لقب محسن قهرمانی فوتبال اسپانیا را یدک بکشد شاهد بودیم. در ثانیه های پایانی این بازی بود که در ارسال یک کرنر، کارلوس سانچس که مامور مهار په په بود، برخورد ساده ای با او داشت ولی په په زمین خورد و مونیس فرناندس، داور بازی نقطه پنالتی را نشان داد تا جنجالی ترین اتفاق این بازی، باعث واریز هر سه امتیاز بازی به حساب رئال مادرید شود.
 
داور مسابقه به علاوه می بایست درنیمه اول بازی سرخیو راموس را از زمین مسابقه اخراج می کرد. او می بایست قبل از اتمام نیمه اول زمین مسابقه را ترک می کرد ولی مونیس فرناندس در دقیقه 35 بازی و در پی خطای راموس برروی کورو، کارت زرد دوم را به راموس نشان نداد.

این بار روح محسن قهرمانی در داور اسپانیایی حلول کرد تا شاهد به راه افتادن جنجال مشابهی در فوتبال اسپانیا باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین