کد خبر: ۲۲۷۸۰۴
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳

پیروزی پرگل رم و یوونتوس در سری A

یوونتوس موفق شد با برتری پرگل برابر سامپدوریا به دوازدهمین برد پیاپی خود در لیگ ایتالیا دست یابد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، هفته بیستم رقابت‌های سری A ایتالیا شب گذشته با دو دیدار آغاز شد که در آن دو تیم مدعی رم و یوونتوس موفق شدند حریفان خودشان را با پیروزی‌های پرگل بدرقه کنند تا تغییری در صدر جدول حاصل نشود.

رم در ورزشگاه خانگی خود المپیکو میزبان لیورنوی رده نوزدهمی بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد. دسترو در دقیقه 6، استروتمن 36 و لیاجیچ 79 برای جالوروسی در این دیدار گلزنی کردند.

رم با این برد 47 امتیازی شد و جایگاه دومی خود را تثبیت کرد و لیورنو در امتیاز 13 باقی ماند.

در دیگر دیدار یوونتوس صدرنشین به دیدار سامپدوریا رفت و در پایان موفق شد روند پیروزی‌های خود را ادامه دهد و با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی برسد.

برای یوونتوس در این دیدار آرتورو ویدال و فرناندو یورنته خیلی زود در نیمه نخست گلزنی کردند تا خیال بیانکونری‌ها از پیروزی در این دیدار راحت شود. در ادامه نیمه نخست بارزاگلی مدافع یوونتوس به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا اختلاف به حداقل برسد اما در دقیقه 41 باز هم آرتورو ویدال این بار از روی نقطه پنالتی موفق شد گلزنی کند تا نیمه نخست این دیدار با برتری 3 بر یک به سود یوونتوس به پایان برسد.

در نیمه دوم بیانکونری‌ها یک بار دیگر به گل رسیدند. پل پوگبا ستاره فرانسوی موفق شد در دقیقه 77 گل چهارم این مسابقه را به ثمر برساند تا یوونتوس در پایان با نتیجه 4 بر 2 پیروز این دیدار باشد.

پیش از این دیدار مسئولان یوونتوس از کیه‌لینی مدافع خود که 300 بازی را برای یوونتوس انجام داد، قدردانی کردند.

در ادامه رقابت‌های هفته بیستم سری A امشب 8 دیدار برگزار می‌شود که در حساس ترین بازی میلان در خانه از هلاس ورونا پذیرایی خواهد کرد.

*برنامه هفته بیستم

اودینزه – لاتزیو

آتالانتا – کالیاری

کاتانیا – فیورنتینا

جنوا- اینتر

بولونیا – ناپولی

کیه‌وو – پارما

ساسولو – تورینو

میلان – هلاس ورونا

در جدول رده‌بندی یوونتوس با 55 امتیاز از 20 بازی در صدر قرار دارد و تیم‌های رم با 47 و ناپولی با 42 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین