کد خبر: ۲۳۰۷۴۱
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۵

وزیر دادگستری: تصمیم گیری در مورد موسوی و کروبی در فضای آرام بهتر است

وزیر دادگستری گفت: بی نظمی و بی قانونی که گاهی به ضد فرهنگ تبدیل شده موجب گسترش تخلف در دستگاههای اجرایی شده که دولت مصمم است با شفاف سازی، توسعه دولت الکترونیک و اصلاح زیرساختها با تخلف به شدت برخورد کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در حاشیه سفر به استان قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت رسیدگی به پرونده تخلف در سازمان تعزیرات حکومتی اظهارداشت: وقتی پزشک زیاد و بیماری هم زیاد است اگر مریض با پزشک همکاری نکند باز هم بیماری ریشه کن نمی شود و وجود خواهد داشت و نمی توان انتظار حل مشکل را داشت.  

 

توزیع سبد کالا مناسب نبود

این مسئول در خصوص نارضایتی مردم از نحوه توزیع سبد کالا اظهارداشت: ما هم در شبکه توزیع و هم بانک اطلاعاتی کشور واقعا مشکل داریم، زمان هم کم بود، کارها خوب انجام نشد و این نوع توزیع اتفاق خوبی برای ما نبود که باید تجربه کنیم و خیلی به خود امیدوار نباشیم تا در میدان عمل وارد نشویم نمی توان فضا را درک کرد. این حرکت خوشایند نبود اما امیدواریم بتوانیم آن را اصلاح کنیم.


تصمیم گیری در مورد موسوی و کروبی در فضای آرام بهتر است

وزیر دادگستری در مورد تعیین تکلیف پرونده موسوی و کروبی هم گفت: در این زمینه در نظام در حال تدبیر و ارزیابی و سبک و سنگین شدن است و فکر می کنم باید عوامل داخلی و فضای بیرونی دست به دست هم بدهد تا نظام یک تصمیم با منفعت بیشتر را بگیرد.

پورمحمدی افزود: تاکنون هم بنای نظام همین بوده تا تصمیمی بگیرد تا حاشیه های کمتری داشته باشد و خسارتها کاهش یابد و سوء استفاده کمتری شود به هر حال اگر فضای کشور آرامش بیشتری داشته باشد و عوامل تحریک و فشار کاسته شود راحت تر می توان تصمیم گرفت و برخی سخت گیری ها را می توان به حداقل رساند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین