کد خبر: ۲۴۰۰۵۲
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲

امینی: نقش اصلاح‌طلبان در پیروزی انتخابات 92 تعیین‌کننده بود

مسئول شورای بنیاد امید ایرانیان خراسان رضوی گفت: نقش اصلاح‌طلبان در پیروزی در انتخابات 92 تعیین کننده بود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حسین امینی در مراسم افتتاح بنیاد امید ایرانیان خراسان رضوی با بیان اینکه نقش اصلاح‌طلبان در پیروزی در انتخابات 92 تعیین کننده بود،تاکید کرد: اصلاح‌طلبان در راستای کمک به دولت تدبیر و امید از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند.

امینی با اشاره به استقبال چشمگیری که توسط دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد از عارف صورت گرفت، گفت: این استقبال خوب به دلیل نقش تاریخی وی در انتخابات 92 بود.

وی در ادامه در رابطه با تأسیس بنیاد امید ایرانیان خراسان رضوی به فراهم کردن مقدمات در این زمینه طی شش تا هفت ماه گذشته اشاره کرد و افزود: با جلساتی که در تهران تشکیل شد، مقدمات ایجاد بنیاد امید ایرانیان خراسان رضوی شکل گرفت.

به گزارش امید، مسئول شورای بنیاد امید ایرانیان خراسان رضوی تصریح کرد: بنیاد امید ایرانیان در صدد تلاش برای اعتلای ایران اسلامی، با کمک گرفتن از آحاد مردم به وسیله تولید، بازتولید، گفتمان عقلانیت و اعتدال، تفاهم میان نخبگان استان با تکیه بر جوانگرایی و پتانسیل بالایی که در امور فرهنگی و تشکل‌های مدنی و مردم‌‌‌مدار وجود دارد، است.

وی ادامه داد: اصول کلی حاکم در بنیاد امید ایرانیان، میانه‌روی و اخلاق در سیاست، درایت و صداقت در عمل، جوانگرایی و شایسته‌سالاری در کشف و جذب خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها است.

امینی در خصوص فعالیت بنیاد امید ایرانیان نیز به تشکیل شبکه منظم میان خبرگان و نخبگان و ایجاد فضای هم‌اندیشی میان آنان در موضوعات راهبردی مورد نیاز هر استان و کشور اشاره کرد.

وی همچنین در رابطه با فعالیت‌های رسانه‌ای بنیاد، به صورت مکتوب از راه‌اندازی روزنامه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

امینی در خاتمه افزود: تشکیل شعبات شهرستانی بنیاد امید ایرانیان را در خراسان رضوی نیز درخواست داده‌ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین