کد خبر: ۲۵۱۵۰۶
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۲

ایتالیا: تهدیدات داعش درباره فتح رم را باید جدی گرفت

ˈفدریکا موگرینیˈ وزیر خارجه ایتالیا گفت: تهدیدات افراطیون داعش پیرامون فتح رم را باید جدی گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:‌ در پی تهدیدات اخیر ˈابوبکر البغدادیˈ سرکرده گروه تروریستی ˈدولت اسلامی عراق و شامˈ موسوم به داعش پیرامون آزادسازی و فتح رم، وزیر خارجه ایتالیا در گفت وگویی رادیویی با ˈرادیو کاپیتالˈ اظهار داشت: باید تهدیدات افراطیون داعش را جدی گرفت. 

موگرینی افزود: البته فتح رم کار ساده ای نیست و هرکس که به فکر فتح شهر ابدی رم باشد، بعداً متوجه می شود که خود جذب آن شده است؛ اما این تهدید وجود دارد و نباید آنرا کوچک شمارد. 

وزیر خارجه ایتالیا گفت: با توجه به آنچه بر سر مسیحیان در نیجریه توسط بوکوحرام صورت گرفته است، تهدیدهای افراطیون داعش در عراق را چه نمادین باشد و چه واقعی، باید خیلی جدی گرفت. 

وی افزود: جامعه بین المللی در ماه های اخیر بیشتر متمرکز بحران اوکراین شد و به این مسأله کمی بی توجهی کرد؛ اما باید متمرکز شد و دید که در جهان چه اتفاقی می افتد. 

 به گزارش ایرنا، ابوبکر البغدادی سرکرده داعش که خود را خلیفه مسلمانان در جهان نامیده است، از تمام مسلمانان خواسته که به مناطق تحت سیطره داعش مهاجرت کرده و اخیراً نیز مدعی شده که رم، پایتخت ایتالیا که مقر مسیحیت (واتیکان) محسوب می شود را نیز فتح می کند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین