کد خبر: ۲۵۶۰۱۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹
حبیب الله زاده اعلام کرد:

بازگشایی سفارت انگلیس/ فعال شدن همه بخش‌های سفارت ایران در لندن

کاردار غیر مقیم ایران در انگلیس از بازگشایی سفارتخانه های دو کشور درآینده نزدیک خبر داد و گفت: همه بخش های سفارت ایران در انگلیس به زودی فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: «محمدحسن حبیب الله زاده» روز جمعه به ایرنا گفت : گفت و گوهایی برای بازگشایی دوسفارتخانه داشته ایم که نتایج آن به زودی اجرایی خواهد شد. البته سفارت ما در لندن برای ارائه تسهیلات و امکانات بهتر به ایرانیان زودتر سفارت انگلیس در تهران کار خود را آغاز کرد.

حبیب زاده خاطرنشان کرد که بخش کنسولی سفارت ایران درلندن از حدود 4 یا 5 ماه پیش کار خود را آغاز کرده و در این مدت به ایرانیان خدمات ارائه می کرد. سایر بخش ها یعنی بخش دیپلماتیک پس ازتوافقات انجام شده و به زودی فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سطح روابط تهران - لندن تغییر خواهد کرد، گفت: همچنان این رابطه درسطح کاردار باقی خواهد ماند .

مجلس شورای اسلامی سال 90 در مصوبه ای طرح کاهش سطح روابط با انگلیس را به تصویب رساند.اما با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و پیش گرفتن سیاست تعاملی با جهان رایزنی هایی بین دو طرف به منظور از سرگیری روابط صورت گرفت.

در حال حاضر سطح روابط ایران و انگلیس در سطح کاردار غیر مقیم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین