کد خبر: ۲۵۶۵۲۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴

گفت و گو با 13ستاره فوتبال جهان در جام از نگاه 2 پخش می‌شود

گفت و گوهای کامل با 13ستاره فوتبال جهان و حواشی مسابقات جام جهانی 2014 برزیل از جمعه 24 خرداد در برنامه جام از نگاه 2پخش می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: ابوالفضل اکبری تهیه کننده برنامه جام ازنگاه 2 درگفت و گو باایرنا اظهار داشت: در طول برگزاری مسابقات جام جهانی 2014 به دلیل کمبود وقت، خلاصه ای از مصاحبه با بزرگان فوتبال جهان وحواشی مسابقات جام جهانی را به تصویر کشیدیم. با اتمام مسابقات فرصتی پیش آمد تا بتوانیم گفت و گوهای مفصل با ستارگان ادوار مختلف جام جهانی و حواشی مسابقات جام جهانی 2014 را به صورت کامل پخش کنیم.

وی افزود:گروه برنامه ساز جام از نگاه 2 در روزهای برگزاری مسابقات با استقرار در پایتخت فوتبالی بازی های جام جهانی 2014 هر روز از استودیوی اختصاصی جام از نگاه 2 در شهر ریودوژانیرو، گفت و گو با بزرگان ادوار مختلف جام جهانی و تصاویر حاشیه ای بزرگترین رویداد ورزشی جهان را برای مخاطبان شبکه 2 سیما به تصویر کشید.

تهیه کننده برنامه جام ازنگاه2که تنهابرنامه ای بودکه پوشش مستقیم حواشی مسابقات را از برزیل داشت اظهار کرد:بازدید از آکادمی فوتبال زیکو ملقب به پله سفید،گفت و گو با به به تو قهرمان جام جهانی 1994، فابیو کاناوارو برنده توپ طلادرسال 2006، رودگولیت بهترین بازیکن سال 1987، لوتار ماتئوس که میهمان برنامه ورزش از نگاه 2 در کشورمان نیز بود و بزرگان دیگری مانند کافو، میشائیل بالاک، یوری ژورکائف، سباستین لازارونی، ماریو بولانی، خوان سباستین ورون، کریستین ویری و جرزینهو برنامه هایی است که به صورت اختصاصی تهیه شد.

وی گفت:گفت و گو با 13 ستاره بزرگ دنیای فوتبال و تفسیر مسابقات توسط این افراد کار بزرگی بود که در برنامه جام از نگاه 2 به وقوع پیوست درحالیکه شبکه رسمی پخش بازیهای جام جهانی 2014 توانست تنها از چهار ستاره بزرگ فوتبال به عنوان مفسر در برنامه خود استفاده کند و شبکه های پخش مستقیم مسابقات نیز بعضا نتوانستند مفسر ویژه ای در استودیوی خود داشته باشند.

اکبری خاطرنشان کرد: آیتم های تهیه شده از حواشی بازیهای جام جهانی 2014، مصاحبه با ایرانیان که برای تشویق تیم ملی فوتبال کشورمان به برزیل سفر کرده بودند، تصاویر دیدنی از تمرینات و حواشی جذاب بازیها آیتم هایی است که در این برنامه پخش خواهد شد.

اکبری در خصوص برنامه ورزش از نگاه 2 و شروع مجدد آن گفت: در حال تهیه آیتم های خاص برای شروع دوباره این برنامه هستیم و به زودی با رویکردی متفاوت از دریچه شبکه 2 سیما میهمان مخاطبان عزیز این برنامه خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین