کد خبر: ۲۵۷۲۵۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹

خبر ضرغامی‌ درباره‌ راه‌اندازی‌ شبکه‌های‌ جدید

رئیس رسانه ملی گفت: شبکه‌های جدید رسانه ملی با هدف احترام به مخاطب و افزایش قدرت انتخاب آنان راه اندازی شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس رسانه ملی گفت: شبکه‌های جدید رسانه ملی با هدف احترام به مخاطب و افزایش قدرت انتخاب آنان راه اندازی شده‌اند.

عزت‌الله ضرغامی رییس سزمان صداوسیما در بازدید از صداوسیمای یزد با اشاره به زیر ساخت‌های ایجاد شده فنی، تولیدی و تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد در مراکز صدا و سیما گفت: امروز سازمان رسانه ملی با برخورداری از 33 شبکه تلویزیونی استانی که اکثرا بیست و چهار ساعته شده‌اند ظرفیت عظیم و بی‌بدیل جمهوری اسلامی در مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن در فضای رقابتی به شمار می‌رود.

رئیس رسانه ملی با اشاره به کاهش شدید اعتبارات ریالی و ارزی در دو سال اخیر گفت: در شرایطی که دشمنان سرمایه گذاری بی‌سابقه‌ای در حوزه رسانه انجام داده‌اند، توانسته‌ایم با تغییر رویکرد و نوآوری در ارائه تولیدات رسانه‌ای، این نابرابری تاریخی را مدیریت کنیم.

ضرغامی افزود: شبکه‌های جدید موضوعی در صداوسیما که با هدف احترام به مخاطب و افزایش قدرت انتخاب آنان راه اندازی شده، توانسته‌اند با حداقل اعتبارات و اعمال مدیریت ((داشته‌ها)) توفیقات زیادی در جذب مخاطب و ارتقاء رضایتمندی آنان به دست آورد.

به گزارش تسنیم، رئیس رسانه ملی پیشرفت‌های این مرکز را در تولیدات انواع ساختارهای رسانه‌ای، ‌ باوجود کاهش شدید اعتبارات تحسین برانگیز خواند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین