کد خبر: ۲۷۵۶۷۶
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶

اسناد زراعی، باغی و منازل مسکونی روستایی به عنوان وثیقه بانکی پذیرش می‌شوند

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب قانونی در مجلس شورای اسلامی مقرر شد از سال آینده اسناد زراعی، باغی و منازل مسکونی روستایی به عنوان وثیقه بانکی قبول شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش خبرگزاری فارس، فرج‌الله عارفی در جمع مردم روستای علاء‌الدینی از توابع بخش مرکزی جیرفت اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده قرار است تا پایان سال آینده مشکل رفع افت ولتاژ برق در جیرفت و سایر شهرستان‌های جنوبی مرتفع شود.

عارفی تصریح کرد: با بهره‌برداری از نیروگاه یک‌هزار مگاواتی شهرستان کهنوج بخش زیادی از مشکل افت ولتاژ برق رفع می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انشعاب‌های غیرمجاز برق در روستاها گفت: بخشی از افت ولتاژ برق براثر همین انشعاب‌ها است که باید مردم هر روستا همکاری کنند تا این انشعابات جمع‌آوری شود.

عارفی با اشاره به درخواست مردم این روستا در زمینه رفع مشکل آب آشامیدنی خاطرنشان کرد: تا پایان امسال با حفر یک حلقه چاه آب این مشکل رفع می‌شود و مردم هم باید در مصرف بهینه آب مدیریت داشته باشند.

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده طرح‌های این روستا نیز تا پایان سال آینده اجرا می‌شود که اجرای طرح هادی در ساماندهی و توسعه روستا موثر است.

عارفی با بیان اینکه وظیفه نماینده قانون‌گذاری است، گفت: نماینده مشکلات حوزه خود را برای مرتفع شدن به مسئولان منتقل و تا حصول نتیجه آن را پیگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از این بازدید‌ها بررسی مشکلات روستاها و رسیدگی به درخواست‌های مردمی است.

به گزارش فارس اهالی روستای علاء‌الدینی کمبود آب آشامیدنی، افت ولتاژ برق و توسعه خدمات سلامت را از دغدغه‌های خود اعلام کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین