کد خبر: ۲۷۸۳۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶

نارنگی جای گوجه‌فرنگی را گرفت

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: نارنگی بندرعباس وارد بازار شده و به قیمت 8 هزار تومان به فروش می‍‌‌ رسد،علاوه بر بهای این میوه در مراکز خرده فروشی با اعمال 35 درصد سود حدود 10 هزار و 500 تومان است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به افزایش قیمت نارنگی، گفت: بهای این میوه در مراکز خرده فروشی با اعمال 35 درصد سود، حدود 10 هزار و 500 تومان است.

سید حسین مهاجران اظهار داشت: فصل نارنگی رو به اتمام و افزایش قیمت آن طبیعی است، ضمن اینکه قیمت نارنگی انشو 5 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه قیمت نارنگی پاکستانی که به صورت قاچاق وارد کشور شده نیز 5 هزار تومان است، گفت: نارنگی بندرعباس وارد بازار شده و به قیمت 8 هزار تومان به فروش می‍‌‌ رسد،علاوه بر بهای این میوه در مراکز خرده فروشی با اعمال 35 درصد سود حدود 10 هزار و 500 تومان است.

مهاجران اضافه کرد: برای شب عید تنها نارنگی بندرعباس عرضه خواهد شد که متقاضی نیز در همان حد است و کمبودی در این زمینه نداریم، توزیع سیب‌درختی بسیار فراوان و پرتقال مقداری با کمبود همراه خواهد بود.

وی افزود: برای ایام پس از عید اگر پرتقال وارد نشود قیمت این میوه افزایش چشمگیری خواهد داشت و احتمال ورود قاچاقی آن به کشور بالا می‌رود.

به گزارش مهر، مهاجران با اشاره به کاهش قیمت خیار و گوجه فرنگی، گفت: قیمت گوجه فرنگی روند نزولی را در پیش گرفته و اگر پایین‌تر بیاد، مشکل ایجاد می‌کند، ضمن اینکه علت کاهش قیمت موز ایجاد رقابت بین واردکنندگان این میوه است و اگر این رقابت ادامه پیدا کند، بهای این میوه برای ایام عید گران نخواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین